Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mini og reka*
ja ser sånn ut[&:]
men er i fin form da, bare kjeder meg litt[:D]
legen tok prøver, og så fikk jeg tilbud om Tamiflu som jeg endte opp med å ikke ta(er ikke testet ut på gravide).
ellers er jeg sm og har fått beskjed om å holde meg hjemme og vekke fra folk i ei uke....
bortsett fra en dundrendes hodepine som varte i nesten en uke så er det ikke ille, ,mildere enn vanlig influensa....
ORIGINAL: Grete71
Ja men det er jo dèt de sier; dette er en MILD influensa, men MANGE KAN bli smittet. Og noen kan bli skikkelig syke, men det kan de jo av vanlig influensa også.... [8|] Hysteri, tror jeg.
Jeg kommer IKKE til å vaksinere meg, og sikkert heller ikke ta Tamiflu. Men leste på pandemi.no (tror jeg) at de anbefaler noe annet enn Tamiflu til gravide. Men det er klart, OM jeg skulle bli skikkelig syk, og legen på det sterkeste anbefalte medisiner, så tar jeg det nok kanskje... I hvert fall hvis jeg er høygravid og sliten i utgangspunktet.
Det som er så dumt med DENNE vaksinen, er jo at den ikke er blitt skikkelig testa... [&:] Siden typen virus er helt ny, har de jo ikke hatt noe utgangspunkt fra foregående influensa, som de jo bruker et år og 2 på å utvikle vaksine for/mot.
Nei, vaksinen holder jeg meg borte fra! Og siden du har fått den NÅ så er du jo nesten immun mot lignende typer influensa framover. [;)] Tror jeg... [;)]
ORIGINAL: *mini og reka*
Det som er så dumt med DENNE vaksinen, er jo at den ikke er blitt skikkelig testa... [&:] Siden typen virus er helt ny, har de jo ikke hatt noe utgangspunkt fra foregående influensa, som de jo bruker et år og 2 på å utvikle vaksine for/mot.
Nei, vaksinen holder jeg meg borte fra! Og siden du har fått den NÅ så er du jo nesten immun mot lignende typer influensa framover. [;)] Tror jeg... [;)]
høres ut som en god plan[;)]
ble akkurat spådd på generelt, og jeg er nå overbevist om at jeg får ett knirkefritt svangerskap[:D][;)]