Mini-kontroll idag. :)

epla25

Forelsket i forumet
Måtte bare ringe lege idag, er så innmari plaga med blodtrykksfall, svimmelhet og sånn, og da ville de ha meg inn på ekstra kontroll.
Tok masse blodprøver, ferritin og stoffskifte i hovedsak, samt hb og urin.
Blodtrykk lå på 100/70 noe som er bra til meg å være som ligger på 100/55-60 til vanlig. Litt lav hb også men ellers bra. Også fikk jeg høre hjertelyden!!! :) sååå deilig lyd! <3
Nå et det 3 dager til oul og det blir spennende :)
Håper alle prøver ser fine ut, noen som vet hvor lang tid det tar med blodprøver?

Ja det var dagens update fra meg, 16+6 idag, og kjenner masse liv fra lille sprelle. <3

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Så bra du fikk komme inn til ekstra kontroll, godt å føle seg trygg og ivaretatt :) Jeg merker også at jeg er litt svimmel, pleier normalt å ha et blodtrykk på ca 120/80 og nå ved forrige kontroll var det 105/65, så det kjenner jeg godt! Men det går greit om jeg bare ikke reiser meg for fort og generelt tar det litt mer med ro :) Vi var hos jordmor i forrige uke og fikk også høre hjertelyden, det er virkelig verdens fineste lyd :D <3 Kan tro du gleder deg til oul! Jeg sitter nesten og tripper for jeg er så spent, og her er det hele 8 dager igjen! hehe :)
Dette med svar på blodprøver og hvor fort de foreligger er forskjellig fra hvilke prøver som blir tatt, noen tar lenger tid enn andre og noen kan de analysere ved legekontoret imens andre må de sende til sykehuset for analyser :)
Jeg er 17+0 i dag og troooooor jeg kjente første tegn til liv i går! Men jeg er ikke sikker :P

Så bra du fikk komme inn til ekstra kontroll, godt å føle seg trygg og ivaretatt :) Jeg merker også at jeg er litt svimmel, pleier normalt å ha et blodtrykk på ca 120/80 og nå ved forrige kontroll var det 105/65, så det kjenner jeg godt! Men det går greit om jeg bare ikke reiser meg for fort og generelt tar det litt mer med ro :) Vi var hos jordmor i forrige uke og fikk også høre hjertelyden, det er virkelig verdens fineste lyd :D <3 Kan tro du gleder deg til oul! Jeg sitter nesten og tripper for jeg er så spent, og her er det hele 8 dager igjen! hehe :)
Dette med svar på blodprøver og hvor fort de foreligger er forskjellig fra hvilke prøver som blir tatt, noen tar lenger tid enn andre og noen kan de analysere ved legekontoret imens andre må de sende til sykehuset for analyser :)
Jeg er 17+0 i dag og troooooor jeg kjente første tegn til liv i går! Men jeg er ikke sikker :P

Ja, veldig kjekt at jeg fikk komme på sjekk og at de tar det på alvor. Er veldig fornøyd med legekontoret vårt.
Jeg er igrunn veldig vant med lavt blodtrykk, men ikke blodtrykksfall, måtte bare ta det med ro når jeg reiser meg og sånn. Så deilig med den hjertelyden altså! <3 var så godt, hørte at han sparka og turna rundt inni der. :p
Får bare vente, de gir vel beskjed om noe ikke er som det skal. Forsto det slik at det skulle sendes til sykehuset så.

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Back
Topp