mini kommer hjem med nye merker hver dag

Bøllefrø*

Elsker forumet
siden han beg i ny barnehage så kommer han hjem med nye kloremerker hver dag, ikke bare sånne små merker, men sånne lange rifter i ansiktet og armene!

han har kommet hjem med blåmerker på ryggen, på siden av magen, masse på låra. store mørke blåmerker!
så kom han hjem med bite merke, og i går så måtte jeg hente han siden han har tråkket på en ødelagt kjele og revet av huden under foten!!

nå skjer det noe hver eneste dag, og han ser rett og slett mørbanket ut etter hver dag i barnehagen!
det har han aldi gjort tidligere, seff noen blåmerker på knærne..

han sier selv at han vil ikke ikke barnehagen og sier selv at noen har klypi, slått, biti, klora, dytta, sparka han!!
han sa også her om dagen at han liker ikke de voksene og at han vil være hjemme aleine[8|]

jeg vet også at han ikke er noen engel, men jeg syns det er merkverdig at han ser sånn ut samt sier at han ikke trives! får vondt inni meg.[&o]

huff... høres ikke noe bra ut[&:]
Har du tatt d opp med de ansatte? e jo ikke normalt at såååå mye ska skje! for meg virker d som de ansatte e slappe og ikke tar tak i ting! hmm...
Håper dere finner ut av d så han etter hvert kan trives der! Ikke noe kjekt å måtte bytte bhg igjen[&:]

Stooor klem til dere begge[:)]

Høres ikke bra ut..

jeg har tatt det opp, og jeg spørr hver dag eller dagen etter om jeg ikke ser det før vi er kommet hjem!
de sier at de har ikke sett noe... men jeg vil vite sånt, noe har da for pokker skjedd enten det var han som begynte eller ei, så vil jeg vite sånt!!!
jeg kjenner at jeg er så forbanna at jeg kommer til å gå rett til styrer med dette til uka!

når en liten gutt bruker akkurat de ordene her:"jeg liker ikke de voksene i bhg jeg mamma. jeg vil ikke i barnehagen. jeg vil være aleine hjemme jeg mamma", da er det noe som ikke er som det skal!

han sier også ifra om han har slått noen, eller tatt ifra de leker, så han er ikke sånn som kommer hjem og skylder på alle andre, han sier hva han også har gjort. og det er seff ikke greit sier jeg til han da og forklarer.

ORIGINAL: Bdancer

greit nok at ting skjer i bhg at unger kan få merker, men det høres ikke ut som de voksne følger med. Han må jo ha grått og når du spør bør de jo ihvertfall kunne si at han gråt og at NOE har skjedd uten at de så akkurat det sekundet det skjedde. Som regel ser man jo situasjonen rundt og skjønner om det er noen andre barn eller om han har detti og slått seg selv. Ta det videre du når de ikke klarer å svare for seg!

Enig, dette hørtes jo veldig merkelig ut! Hvis det fortsetter sånn, så tror jeg faktisk at jeg hadde vurdert å skifte barnehage! Hvis det er de ansatte som er sløve, så vil vel problemene sannsynligvis ikke bli bedre...[&:]

vil helst unngå og skifte, så tar en prat med styrer først. men om det ikke bedrer seg så skifter vi!

nabojenta som mini leker mye med hadde kommet hjem og sagt at hu hadde tatt kveletak på mini eller omvendt. hvor har barn sånt fra.. mini vet ikke hva det er fornoe.. så mamman hennes spurte i bhg og de hadde ikke sett noe.. sånne ting er kjempe farlig!

mini har også begynt med stygge ord som dum, idiot, teit.. sånt lærer han ikke hjemme, og han kunne ikke de i den forrige bhg heller...[&o]

høres ikke bra ut nei, ta kontakt m bhg og hør hva dette er for noe.

ORIGINAL: *orkide*

vil helst unngå og skifte, så tar en prat med styrer først. men om det ikke bedrer seg så skifter vi!

nabojenta som mini leker mye med hadde kommet hjem og sagt at hu hadde tatt kveletak på mini eller omvendt. hvor har barn sånt fra.. mini vet ikke hva det er fornoe.. så mamman hennes spurte i bhg og de hadde ikke sett noe.. sånne ting er kjempe farlig!

mini har også begynt med stygge ord som dum, idiot, teit.. sånt lærer han ikke hjemme, og han kunne ikke de i den forrige bhg heller...[&o]

Jeg tror at de utfordrer hverandre fysisk med kvelertak, kloring, dytting osv er ganske normalt, en det som kanskje ikke er bra er at personalet ikke får det med seg. [8|]
Når det er sagt så ser Sofie også rimelig herja ut når hun kommer fra bhg. Hun har også kloremerker, svær kul på kinnet, FULL av blåmerker, også på korsryggen, masse på begge beina og armer. Men jeg vet at hun leker hardt selv og er nok ikke den som løper hvis det blir noe bråk [&:] 
Hun har også siden nye bhg nå kalt oss dumming omtrent 30 ganger pr dag. Det har også kommet ord som faen og jævlig ett par ganger, men det kan nok har glippet ut av meg en gang eller 3, men jeg tror nok også nå som de er større og er sammen med unger på 4 og 5 år at de lærer nettopp disse typer ord. Sofie forstår ikke helt meningen i dem enda, men det kommer nok fort ja.

Jeg får heller ikke info om hva som har skjedd når hun har blåveis e.l. Jeg spør enten henne selv eller personalet. Har ikke tenkt noe videre på det [;)]
Men klart når han ikke vil i bhg er det jo ikke noe særlig. Sofie har aldri sagt det og der ligger vel den store forskjellen tenker jeg.

Huff, jeg får helt vondt i hjertet mitt av å lese dette. Det er jo tydelig at det er noe som skjer.

Ella sier alltid at hun vil i barnehagen, og hver gang hun får "kjeft" så griner hun: Jeg vil hjem til barnehagen, mamma[8D] 

Stakkars gutten din.. Jeg er overbevist om at denne barnehagen ikke fungerer slik den skal.

Masse lykke til hos styrer. Regner med det skjer "mandag morgen", så håper du oppdaterer oss.

sambo har prata med bhg i dag, og de skal følge bedre med.. og skjønte at vi ikke syntes noe om det.
så da håper jeg på bedring, han hadde ingen merker i dag ihvertfall og har ikke sagt noe heller!

Back
Topp