Mini er ett halvt år i dag. Bilder

FjerneErna

Forumet er livet
Takk [:)]

Skulle til å si " du tuller!!!" 6 måneder allerede, herlighet *rister oppgitt på hodet* Tiden flyyyr.

Men duuu... for noen heeeerlige bilder!!!!
Så flink til å rulle!! Vakkert det lesebildet!

Så nydelig han er da[:)]

Du, har du noen tips til storebror-rollen? Om det er noe lurt eller et eller annet du vil dele med meg?? Tenker så fælt på hvordan Magnus kommer til å takle det[;)] 

Jeg tuller ikke [&o] Tida går alt for fort!

Takk,takk [:D]  Fikk filma litt av eventyrlesinga også

Fine guta å bilde! Grattis me 6 mnd! [:D][:)]

ORIGINAL: Ole Brumm

Så nydelig han er da[:)]

Du, har du noen tips til storebror-rollen? Om det er noe lurt eller et eller annet du vil dele med meg?? Tenker så fælt på hvordan Magnus kommer til å takle det[;)] 

Tja... Jeg hadde kjøpt storebrorgave som jeg tok med da vi reiste på føden. Den fikk Erik da han kom på besøk første gangen [:)] 

Er ærlig talt usikker på om vi takler det så veldig bra.. har vært en del ting som bunner i sjalusi. Det kommer nok også av at Erik "mista" meg 7 mnd før han ble storebror iom at jeg var så hemma av kynnere. Det begynner å gå seg til igjen nå,men det har vært noen slitsomme og tøffe måneder.

Jeg tror det beste rådet jeg kan gi deg (om du fortsatt er interessert i råd fra meg etter forrige avsnitt [8D]) er å prøve å huske på at M også er liten,selv om han er den store - om du skjønner hva jeg mener?

ok, takk for erfaringer[:)]
Storebrorgave til sykehuset er kjøpt inn! Har en annen gave på lur også, sånn i tilfelle.
Heldigvis er jeg i form og henter M hver dag i bhg, men er jo noen ting jeg er redusert på da. Å sitte på gulvet å leke f.ex er utelukket, eller å spille fotball.
Prøver å overøse han med kjærlighet og "regner" med([8D]) at jeg klarer det etter fødsel også, sånn på sikt ihvertfall.

Jeg ser jeg var ganske negativ i går- er så sliten for tida at det preger alt jeg sier og gjør [:o]

Det er aller mest stas altså og for det aller meste går det veldig bra med mine to gutter,men vi har dårlige dager innimellom- gjerne når jeg er som aller mest sliten og har for mange tunge tanker i hodet på en gang.

Det vi jobber mest med er det jeg skrev i går- å huske på at Erik også er liten. Han er så veslevoksen til tider at vi nesten glemmer at han faktisk bare er 3.5 år [:o]

Iom at jeg ammer og mannen derfor har hatt vegring for å være alene med Emil har jeg ikke fått muligheten til å gjøre så mye alene med Erik enda. Håper å få til mer av det framover,for nå er det omtrent som da jeg var gravid- Erik og pappa henger sammen og mamma er igjen hjemme. Forskjellen er at babyen er utenfor magen nå [8D] 

Herlighet som tiden flyr!!!!
Og så skjønn han er.
Erik har blitt stor nå, skikkelig kjekking [:)]
Skjønner at du er stolt av gutta dine

Tida flyr,ja Jas! Minsten din er jo nesten ett og ett halvt!!

Stolt av gutta mine ,ja [:D][:D]

Åååå så herlige bilder av en utrolig herlig gutt da [:)][:)][:)]
Og så stor han har blitt. Når Emilen din er rukket å bli hele 6 mnd, ja da går tiden fort, for da er jo min enda eldre (9 mnd)

Takk,snuppa [:D]

Back
Topp