Mini dekker seg så til....

MamsTW

Gift med forumet
.. med hendene. han ligger ofte med begge hendene over øya og oppå ansiktet. Er det tegn på noe? Virker ikke som han har noen plager. Ikke noe sutring eller søvnproblemer.
Hørt at hvis de har øreverk så tar de seg til ansiktet.

Legger ved et bilde på hvordan han ligger......

nååw, så skjønn han er! ser jo egentlig bare ut som om han koser seg da, men er jo så vanseklig å si. har aldri hørt om det. jeg hadde spurt HS [:)]

Slik er det her også[:)] Han var sånt inni magen også med hendene oppi ansiktet[8D] Har aldri tenkt på at det skulle være " merkelig" eller noe galt, det virker heller som om han koser seg[;)]

Slik er det med lillemor pgså :D

Mini her gjør også sånn, med fleecepleddet sitt [:D]
Når han hadde vondt i ørene lå han og holdt OVER ørene, så det var liksom ikke tvil [:)]

Mille får ikke sove på dagen hvis hun ikke har trykket ansiktet inni noe - type en bamse eller noe sånt [8D] Før hun oppdaget at det var digg med bamse lå hun også sånn [:D]

Så skjønn han er![:)]

Sånn ligger hun her også, men gjerne med kosekluten,hehe![:)]

Lillebror liker også å ha noe opp til ansiktet, spesielt når han har votter på ligger han slik. Ellers bruker han kosekluten eller dyna si.

Dakars snuppen min, han har ikke noe å dytte ansiktet inni! bare de skjønne hendene sine :-)
Jeg får finne kosebamsene hans og finne frem den som virker mest "kosete"
Jeg har vært så redd for å ha bamser i vuggen og senga hans, men nå er han jo så stor at han flytter jo hodet sitt om det skulle bli for tett.

Slik ligger snuppa mi også, gjerne med kosekluten eller kosekaninen, tror det er for lyst noenganger så hun dekker for selv, for det er spesielt når hun skal sove på kvelden.

Har ikke hørt at de har noen plager når de dekker seg til...
Legger ved bilde av Lucas når han gjorde sånn[:)] Nå er det erstattet av kosebamsen[:D]

ORIGINAL: Novemberstjerne

Joffen! For noen heeerlige hender han hadde!

Ja, han har de klubbene[:)] Større enn fetteren som er 2 mnd eldre[:D] Har sikkert arvet det av farfaren, han driver gård[:D] (Stammer ikke fra faren ihvertfall, han har kontorhender)

hu her gjorde også det, ser at hu ligger å koser med fingra siner eller nesen, så vi har gitt henne en bamse eller koseklut :) 

ORIGINAL: Joffen

Ja, han har de klubbene[:)] Større enn fetteren som er 2 mnd eldre[:D] Har sikkert arvet det av farfaren, han driver gård[:D] (Stammer ikke fra faren ihvertfall, han har kontorhender)

hehe...
Minien her har fått faren sine hender. Datahender[:D] Bare glad det ikke er mine. hånd med sossiser til fingre!

mi tulle gjør også det det, bare at hu har ene hånda på nesa da. blir helt gal om hu ikke får hånda på nesa.. haha

det la jeg merke til og! nyyydelig hele gutten og veldig sjarmerende hender! [:D]

Back
Topp