Mini babyen vår :D

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Var en overraskene stor mini baby vi så på ultralyden i dag! :D Tenk at for 4 uker så var den knappe 10 mm, og en kunne ikke se noen ting. I dag var h*n hele 55mm, og en såg tydelig armer, føtter, fingrer,tær, ALT en baby skal ha :D :D Vart satt frem 3 dager, så er 11+5 i dag :D

edit: tok bort bildet :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Last edited:
:-D

Oj, 10cm!! Var ikke det veldig mye. Trudde de var rundt 5-6 på den tiden. Men veldig fin bebis altså:) Var nok koselig å se.

Hun var dansk, så jeg skjønte ikke mye av det hun sa :p bare at alt så fint og normalt ut og blodet som har vært der var vekke. På ultralyd bilde står det 10 cm, så antok at det var det som var målet på babyen (?) Men skal lese i epikrisen da den er ferdig, slik at jeg vet sikkert eller om jeg tar veldig feil :p

edit: nei, leser nå på alle slike "baby sider" at den kan umulig vere 10 cm!!! :p haha herregud, lurer på hva de 10 cm står på ultralydbildet er for noe da :rolleyes:

Jeg har også hatt ul i dag. Er 11+4 og knøttet er 49 mm stor! Så tipper at 10 cm er noe annet ja :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Edit: 55 mm! :D

Kanskje det er hele livmoren some r 10cm? Mener å ha lest at i uke 12 er livmoren på størrelse med en softball, 10-15 cm:)

Kanskje det er hele livmoren some r 10cm? Mener å ha lest at i uke 12 er livmoren på størrelse med en softball, 10-15 cm:)

Ja, det kan godt hende :) er ikke så nøye sånn sett, babyen er det vertfall ikke :p hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp