Minhelse/Vestlanspasienten

Heidilive

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Vil tipse alle som kanskje ikkje er klar over det; å se f.eks journaldokument som er tilgjengelig via vestlandspasienten. Du skal se notater fra jordmor/lege og informasjon om fødselen. Så vidt eg vet er det kun Helse Vest og Helse Nord som har dette nå da.
Veldig kjekt & nyttig å lese og ha tilgang på.

Fant journaler osv fra svangerskap, men fant ikke fra fødsel. Under hvilken «fane» ligger den? :)

Skal ligge sammen med alle andre journal-dokument. Det vises kun dersom dokumentet er ferdigskrevet og godkjent av sykehuset så om du nettopp har født er det kanskje ikkje klart enda. Eg trur iallefall fødselen ligger under mor og ikkje i barnets journal (?). Min er ikkje tilgjengelig enda, da eg både fødte nylig og i påsken, men har sett uttak fra en annens, så eg har ikkje mulighet å sjekke.

Skal ligge sammen med alle andre journal-dokument. Det vises kun dersom dokumentet er ferdigskrevet og godkjent av sykehuset så om du nettopp har født er det kanskje ikkje klart enda. Eg trur iallefall fødselen ligger under mor og ikkje i barnets journal (?). Min er ikkje tilgjengelig enda, da eg både fødte nylig og i påsken, men har sett uttak fra en annens, så eg har ikkje mulighet å sjekke.
Fødte 28.februar men så ikke noe enda. :)

Back
Topp