Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tuttelure
Jeg kjøpte kost og pudder for seg selv første gangen (obs vanlig børste fra f.eks vita nytter ikke, må ha den "originale"). Kjøpte ei slik pakke før jul, OBS produktene i pakka er mindre. så du får ikke så mye for pengene som du tror- men det er jo ei grei pakke å starte med for å sjekke ut om du liker sminken.
Jeg bruker i.d bare minerals:) og r veldig fornøyd:) det r dyrt, men det holder lenge. Jeg syns sminken sitter bra på gjennom en dag:)
ORIGINAL: eaks
Jeg kjøpte kost og pudder for seg selv første gangen (obs vanlig børste fra f.eks vita nytter ikke, må ha den "originale"). Kjøpte ei slik pakke før jul, OBS produktene i pakka er mindre. så du får ikke så mye for pengene som du tror- men det er jo ei grei pakke å starte med for å sjekke ut om du liker sminken.
Men eg tenker i utgangspunktet på å kun ha pudder/foundation og da selvfølgelig den kabuki kosten, men da bør jeg kanskje heller kjøpe separat? Fremfor å få en pakke med mange små prøver? For jeg er ikke så hard på denne øyesminka, bruker kun mascara til hverdags, så trenger jo ikke en hel drøss med øyesverte.
Hva bruker du av produktene derifra?
Jeg bruker i.d bare minerals:) og r veldig fornøyd:) det r dyrt, men det holder lenge. Jeg syns sminken sitter bra på gjennom en dag:)
ORIGINAL: eaks
Ok, jeg har ikke anelse om hva somer i den pakka, vet bare at det finnes en slik startpakke de anbefaler å kjøpe først. Den koster da rundt 1000,-[:-] Heftige priser får'n si! Men om det virkelig er så bra som alle sier, er det vel verdt det[:D] (hva gjør man ikke for å føle seg litt bedre??)
ORIGINAL: caroaj
sign... digger i.d sin mineral sminke. Får mye bedre hud av det også.[:)]