Mineralsminke?

Jeg bruker i.d bare minerals:) og r veldig fornøyd:) det r dyrt, men det holder lenge. Jeg syns sminken sitter bra på gjennom en dag:)

Jeg fikk tips om at denne sminken virkelig var noe for seg selv,[:D] Så har tenkt til å prøve.

Men tuttelure: De selger slike startpakker, med div børster og prøver av sminken. Den er ganske dyr i seg selv, så hva anbefaler du som har brukt dette? Lønner det seg åkjøpe en og en ting, eller burde jeg likeså godt ta den pakken for å få kostene etc?

Nei dessverre, men har vurdert å prøve. Er helt avhengig av Dior og pudderet til Kanebo, så har liksom vondt for å slutte med det....

Jeg leter fortsatt etter den optimale foundation jeg.. Og i det siste (egentlig etter fødselen) synes jeg huden min har blitt gamlere på en måte,[8|] Så nå trenger jeg noe nytt og fenomenalt!!![8D]

Jeg kjøpte kost og pudder for seg selv første gangen (obs vanlig børste fra f.eks vita nytter ikke, må ha den "originale"). Kjøpte ei slik pakke før jul, OBS produktene i pakka er mindre. så du får ikke så mye for pengene som du tror- men det er jo ei grei pakke å starte med for å sjekke ut om du liker sminken.

Foundation: Sier bare Chanel, Double perfection creme poudre...... Helt nydelig å fordele, og den matter og dekker perfekt.

ORIGINAL: Tuttelure

Jeg kjøpte kost og pudder for seg selv første gangen (obs vanlig børste fra f.eks vita nytter ikke, må ha den "originale"). Kjøpte ei slik pakke før jul, OBS produktene i pakka er mindre. så du får ikke så mye for pengene som du tror- men det er jo ei grei pakke å starte med for å sjekke ut om du liker sminken.

Men eg tenker i utgangspunktet på å kun ha pudder/foundation og da selvfølgelig den kabuki kosten, men da bør jeg kanskje heller kjøpe separat? Fremfor å få en pakke med mange små prøver? For jeg er ikke så hard på denne øyesminka, bruker kun mascara til hverdags, så trenger jo ikke en hel drøss med øyesverte.

Hva bruker du av produktene derifra?

ORIGINAL: Leatroll

Foundation: Sier bare Chanel, Double perfection creme poudre...... Helt nydelig å fordele, og den matter og dekker perfekt.

Takk for tips![:D]

Jeg bruker i.d bare minerals:) og r veldig fornøyd:) det r dyrt, men det holder lenge. Jeg syns sminken sitter bra på gjennom en dag:)

samme her

ORIGINAL: eaks

Men eg tenker i utgangspunktet på å kun ha pudder/foundation og da selvfølgelig den kabuki kosten, men da bør jeg kanskje heller kjøpe separat? Fremfor å få en pakke med mange små prøver? For jeg er ikke så hard på denne øyesminka, bruker kun mascara til hverdags, så trenger jo ikke en hel drøss med øyesverte.

Hva bruker du av produktene derifra?

det er ikke øyesminke i den pakka jg kjøpte. mn to ulike foundation, en "mineral veil" som skal brukes til slutt + rouge/solpudder. Jeg bruker alle de jg:)

Ok, jeg har ikke anelse om hva somer i den pakka, vet bare at det finnes en slik startpakke de anbefaler å kjøpe først. Den koster da rundt 1000,-[:-] Heftige priser får'n si! Men om det virkelig er så bra som alle sier, er det vel verdt det[:D] (hva gjør man ikke for å føle seg litt bedre??)

Har bestilt på everydayminerals.com [:)]

Veldig fornøyd. Billig og bra [:D]

sign... digger i.d sin mineral sminke. Får mye bedre hud av det også.[:)]

ORIGINAL: eaks

Ok, jeg har ikke anelse om hva somer i den pakka, vet bare at det finnes en slik startpakke de anbefaler å kjøpe først. Den koster da rundt 1000,-[:-] Heftige priser får'n si! Men om det virkelig er så bra som alle sier, er det vel verdt det[:D] (hva gjør man ikke for å føle seg litt bedre??)

ikke sant - men sminken varer lenger enn anna sminke jeg har brukt, så da er det jo ikke SÅÅ dyrt lell da.. hva skulle vi jenter gjort uten sminke da?? har prøvd utallige foundation - andre dyre og, men enten så blir det gult - dekker dårlig - dekker for mye - noe galt har det vært med alt:p
tvi tvi, håper du blir like fornøyd om du prøver:) må bare si at jeg ikke var fornøyd med det samme, måtte venne meg til det:)! mn nå bruker jeg det hele tida:)!

ORIGINAL: caroaj

sign... digger i.d sin mineral sminke. Får mye bedre hud av det også.[:)]

sant det, huden er mye bedre:)

Bruker I.D jeg også. Var VELDIG skeptisk til å bruke pudder istedenfor foundation, men I.D er virkelig noe for seg selv. Jeg er SUPERFORNØYD. Og det trenger ikke være dyrt om man handler på rett sted.

Jeg vil annbefale å kjøpe et sånt starterkit. Jeg bruker alt som var med i pakken. Betalte ikke mer enn rundt 300kr for hele pakken når dollaren var lav. Rett før jul var vel dollaren litt høyere og da betalte jeg 500kr. Ebay is youre friend [;)]

samme her. kjempefornøyd med den!

Back
Topp