Mine voksende egg.....

vilje73

Første møte med forumet
Er på stikkedag 10 nå, og på UL igår hadde jeg flere egg som alle var på rundt 10 mm. Lurer litt på hvor mye mer de skal vokse... Hvor lenge stikker dere da? HAr lest at de fleste stikker ca 10-12 dager, men jeg skal tydeligvis stikke lengre, og med lavere dose. Lurer på om "saktevoksende" egg har noe å si for eggkvaliteten?

Da ligger vi noenlunde likt[:)] Har også litt "saktevoksende" egg.
Er på stikkedag 11 her og var på UL i forgårs. Da var eggene mine 10-12 mm, noe som visst var litt lite. Tror de skulle lagt på ca. 16 mm da. Så skal stikke til og med imorgen, så blir det EL-sprøyte på mandag kveld. Dvs. 12 stikkedager på meg denne gangen. Forrige runde hadde eg 14 stikkedager.
Tror folliklene skal ligge på ca. 20 mm ved uttak. I snitt så skal de visst vokse 2 mm i døgnet.

Hei hope
Så moro at vi er på samme "sted" :)
Men hvordan vet du at eggene dine har vokst til ønska str før du setter el sprøyta da? Skal du ikke ha UL først? Min lege sa at hun ville tippe uttak på fredag, men at vi måtte se det an på mandag først. Så er spent ja!

ORIGINAL: vilje73

Hei hope
Så moro at vi er på samme "sted" :)
Men hvordan vet du at eggene dine har vokst til ønska str før du setter el sprøyta da? Skal du ikke ha UL først? Min lege sa at hun ville tippe uttak på fredag, men at vi måtte se det an på mandag først. Så er spent ja!

Nei, vet vel egentlig ikke at de er blitt store nok[8|] Men de som var 12 mm på torsdag har vel 4 dager til å vokse på... så får stole på at legen min vet hva hun gjør og at eggene er store nok når EL-sprøyta settes mandag kveld. Har uttak på onsdag eg da.
Så kjekt om vi kan følges videre som rugere også[:)]

Forresten, ser du er ganske ny her inne så : Velkommen inn hit på forumet[:D] 

Stakk lenger med lav dose, men husker ikke helt hvor lenge... Var til 3 UL, iallefall...

Back
Topp