mine verste uker i jonathans liv (langt men rett fra hjertet mitt)

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
tråden ligger på født i juli 06

fikk ikke til og legge den her.  takk for all støtte

ååå.. jeg har tenkt så masse på dere... hver dag...
Stooor klem...

godt og høre fra deg, selv om det ikke bare var oppløftende lesning. Jeg er så glad det ikke var kreft!!!!!!   Håper Jonathan får god utrdening og oppfølging nå..

tenker på dere

Leste innlegget ditt og jeg synes det er forferdelig det som skjer med dere! Dette fortjener hverken dere eller jonathan! Sender 1000 klemmer til dere!

huff så grusom lesning[:(] stakkars stakkars sønnen din, ord blir fattige!!!!
ønsker dere lykke til videre og håper at ting hjelper seg og at legene finner ut av det.
Sender mange trøste klemmer

ORIGINAL: Novembergull

Leste innlegget ditt og jeg synes det er forferdelig det som skjer med dere! Dette fortjener hverken dere eller jonathan! Sender 1000 klemmer til dere!

off,stakkar dere,stakkar gutten din[:(][:(][:(]
håper det går fint fremmover.

ORIGINAL: valentinesbaby

godt og høre fra deg, selv om det ikke bare var oppløftende lesning. Jeg er så glad det ikke var kreft!!!!!!   Håper Jonathan får god utrdening og oppfølging nå..

tenker på dere

Signerer denne

ORIGINAL: astrone

off,stakkar dere,stakkar gutten din[:(][:(][:(]
håper det går fint fremmover.

Skikkelig tøffe tak dette.
Har et råd til dere, kom dere inn på SSE (epilepsisenteret/spesialsykehuset for epilepsi). Få legen deres til å skrive en hastehenvisning dit, så kommer dere forhåpentligvis inn raskt. Jo raskere, jo bedre.
Lykke til.

[:(] det er bare helt forferdelig når noe sånt skjer med øyestenen sin! de er så små og uskyldige og forjener ikke sånn elendighet! har tenkt på dere og sagt til Han der oppe at det ikke måtte være noefarlig som svulst o.l. Men som du skriver så ser det jo ut til at det heldigvis ikke var det da.

Men epilepsi er skumle greier det og, så det er bare å håpe på at dere får tett oppfølging nå og finner årsaker og metoder som kan hjelpe lillegutt. (var mistanke om epilepsi da snuppa mi hadde en rekke anfall for non uker sia, så vi må tilbake for oppfølging for å utelukke dette 100 %) Så jeg skjønner at dette er veldig skremmende for dere [&o]

Hold motet oppe, håper det beste for sønnen deres!
*trøsteklem*

ORIGINAL: Lykke08

Skikkelig tøffe tak dette.
Har et råd til dere, kom dere inn på SSE (epilepsisenteret/spesialsykehuset for epilepsi). Få legen deres til å skrive en hastehenvisning dit, så kommer dere forhåpentligvis inn raskt. Jo raskere, jo bedre.
Lykke til.

Sign!
Jo raskere dere finner ut årsaken, desto fortere kan dere få riktig medisin (hvis det f.eks. er epilepsi).
Jeg har hatt anfall siden 10 års alderen, så har litt peiling på epilepsi osv. Når han får anfall som liten, er det stor sjanse for at han kommer til å vokse det av seg senere.

Lykke til!! [:)]

Back
Topp