Mine ultralydbilder - 8+5

MBS

Glad i forumet
Her kommer bildene vi fikk av skatten vår sist mandag (ting tar tid). Dette var en innvendig ultralyd, og jeg var 8 + 5 på vei. Skatten sparket med bena og slo med armene, snudde på hodet, og hjertet banket (riktignok ikke hvilepuls [:)])

ååå så deilig det må ha vært i se det:)

Så artig å se!! Gratulerer med vellykket UL!
Uffff.... klarer jeg å vente helt til uke 17 tro? *gelder seg vilt*

åå,så fine bilder[:D][:D]

Gratulerer med flotte bilder! Det er kjemperørende å se det lille hjertet slå[:)]

Å så flotte bilder, gratulerer så mye!!!
Er 8+5 om tre dager selv..fikk litt tårer i øynene her nå, den ser jo ut som en liten baby jo [:D][:D]

Fantastiske bilder, er så spendt på hva vi får se i morgen. Er da etter mine beregninger 7+3 så får nok ikke sett noe så tydelig som du. Men jeg er fornøyd så lenge jeg ser noe hehe

ORIGINAL: aprilbarn

oi så tydelige de var! Jeg var på innvendig ul 8+2 og da så vi bare en klump..men legen trodde jeg bare var 7+2 da (kanskje + ei uke) så vet ikke jeg! Har liksom så tro på den menstermin. Men legen leita ikke så godt etter bra vinkel heller da jeg var så spyklein, viktigste var å se at hjertet slo!

Å så søtt, man ser jo virkelig at det er en liten baby!! var også 8-2 syns det så ut som en klump... Gratulerer!!!

ORIGINAL: Aprilmammaen

ååå så deilig det må ha vært i se det:)

Ble veldig overrasket over at vi fikk se så mye. Legen tok seg god tid. Det kan jo ha noe med at jeg ikke ble sendt dit, men betalte for ultralyden på en privatklinikk. Var der 20 - 30 min, kostet 800 kr, verdt hver en krone. :) Vi ble rørt ja.

ORIGINAL: *Lill* med spire

åhh så kos:) skal til legen i morra jeg:) får håpe hun sender meg på tidlig ul:)

Så koselig[:)][:)]

Å så fantastisk!! Ser jo det lille mennesket jo!![:)] Så fine bilder! Jeg og vil!

Kjenner jeg blir litt stolt mor når jeg får så mange positive tilbakemeldinger..... Tuuuuusen takk [:D]

Så flotte bilder! Hærlig å se lille knerten da!! [:D]

Å herlighet! Heldig du som fikk så klart bilde av knøttet, og fikk høre hjertelyd og alt! [:D]

Back
Topp