mine tester:)

tiriltunge

Glad i forumet
den øverste testen ble tatt nå i morges med morgen urinen,og den nederste ble tatt i går med morgen urinen[;)]

 
du er helt klart GRAVID gratulerer såååå mye, du er heldig..jeg og viiiiil inn her[8D]
 
ingen tvil der nei..[:)]jeg også vil inn hit..vet du hvor langt du er ca?jeg hadde EL i helga, men vente tiden frem til testing er såååååå lang
 
de er jo knallpositive jo!!! [:D][:D][:D] ingen tvil!! GRATULERER IGJEN!!!!!
 
ORIGINAL: samaha27

ingen tvil der nei..[:)]jeg også vil inn hit..vet du hvor langt du er ca?jeg hadde EL i helga, men vente tiden frem til testing er såååååå lang

 
jeg også hadde EL i helga, utrolig vanskelig å vente med å teste[>:][:-]er bare sååå spent...
når får du termin hvis det klaffer denne mnd? jeg får da 10 januar[:)]
 
ca hvor mange dager før ikm fikk du positiv test?[:)]
 
jeg vil tro ikke mer en 3uker,hadde trodd enda kortere om mulig?ER det mulig og teste pos før tre uker???har virkelig ingen aning om når,men tror eggløsningen var 6,7aapril eller noe der [;)]har enda ikke gådd opp for meg[:D]
 
ORIGINAL: *2Barnsmor19*

ORIGINAL: samaha27

ingen tvil der nei..[:)]jeg også vil inn hit..vet du hvor langt du er ca?jeg hadde EL i helga, men vente tiden frem til testing er såååååå lang


jeg også hadde EL i helga, utrolig vanskelig å vente med å teste[>:][:-]er bare sååå spent...
når får du termin hvis det klaffer denne mnd? jeg får da 10 januar[:)]
 
om d klaffer så får jeg termin 11 januar..dagen etter deg ser jeg[:)]spennende..tidlig å teste for meg ennå,men tiden til testing blir så lang..klør i fingra
 
ikm skal vel være rundt 23,24april..så disse er tatt før[;)]synes det er heeeelt rart og tenke på...huff[;)]...maaaaaaaaasse godt babystøv til aaaalle dere[:D]
 
og tuuusn takk for alle gratulasjoner er så raaaart[;)]må nokk venne meg til tanken ja [:D]å det tar sikkert litt tid..[:D]
 
tusen takk for d..d trenger vi nå i vente tiden[:)]gratulere så masse..håper vi andre kommer etter inn her også
 
ORIGINAL: tiriltunge

og tuuusn takk for alle gratulasjoner er så raaaart[;)]må nokk venne meg til tanken ja [:D]å det tar sikkert litt tid..[:D]

den første tiden blir litt merkelig før man venner til seg tanken på at man faktisk har noe der..har du barn fra før??
 
så er det store spm hvordan sniker jeg meg unna alkohol,vi er bedt i 30års dag til helgen[;)]å jeg drikker aaaalltid vin eller noe på fest...den kommer til og bli hard[:-]
 
ja en på fem år og en på 8mnd[;)]så det blir travle tider framover[;)]
 
ORIGINAL: tiriltunge

så er det store spm hvordan sniker jeg meg unna alkohol,vi er bedt i 30års dag til helgen[;)]å jeg drikker aaaalltid vin eller noe på fest...den kommer til og bli hard[:-]

hehe..ja d var d da..får late som du drikker..hihi..er jo ikke farlig å ta ett glass da uansett, men får lure deg unna på en måte
 
ORIGINAL: tiriltunge

ja en på fem år og en på 8mnd[;)]så det blir travle tider framover[;)]

d går bra skal du se..jeg har tre og de to minste er nokså tette..gikk bra d..eldste blir 9 og jentene er 5 og 4
 
godt å høre at det er flere der ute med tette barn[:D]er det kjekt å ha to så tette?har de mye glede av hverandre?[;)]hååååper virkelig dere kommer etter nå snart...
 
ORIGINAL: tiriltunge

godt å høre at det er flere der ute med tette barn[:D]er det kjekt å ha to så tette?har de mye glede av hverandre?[;)]hååååper virkelig dere kommer etter nå snart...

kjekt m to tette ja..dem har masse glede av hverandre..dem er nesten avhengig av hverandre å skal helst ha alt likt av klær..dem sloss jo en del også, men oftest er dem perlevenner..tar godt vare på hverandre..spess om den ene får kjeft så er den andre der m en gang for å trøste[:)]
 
Gratulerer så mye! [:D]
 
ORIGINAL: **Lykkeliten

Gratulerer så mye! [:D]
 
Back
Topp