mine tanker NÅ

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
kjenner jeg blir frustrert av å være her inne.

hvorfor må alle blande seg i andres saker? hvorfor må folk komme med unødvenige kommentarer som sårer? jeg sikter ikke til en tråd her, men de fleste.
har vi virkelig noe med hva andre gjør med barna sine? Så lenge det ikke er skadelig? jeg føler også det er en del som støtter hverandre uansett hva de sier. hadde det vært ei ukjent som sa noe av kommentareren deres hadde hun blitt halshuggd. dere er mødre dere også, ikke en gjeng fjorttiser som stenger folk ute, og slenger med leppa. prøv å husk det.

ja jeg blir sikkert bomba med stygge pm jeg å nå, men se jeg bryr meg.. jeg må vel få lov å si hva jeg mener å? eller ??

ORIGINAL: renatenate

Hva har skjedd?

bare leser tråder jeg [8D]

ORIGINAL: CogJ

den enkle grunn; "Hva mener dere?"

Da vil de nok få tilbakemeldinger på godt og vondt.. Uansett når man skriver et innlegg her så må man tåle å få negative svar.. Nettopp fordi man er så mange forskjellige personer her inne at det er plett umulig at ALLE er enig.. om man ikke vil ha negative innlegg og kritikk bør man unngå å skrive det her inne [:)][:)]

jo det er bra alle har egne meninger. jeg har også min. men det som irriterer meg er att de samme enklete støtter hverandre uansett hva de sier. men hadde det eks vært meg som skrev en forferdelig kommentar hadde jeg fått svi..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men her inne så deler jo folk alt med omverden ! folk må tåle at ikke alle er enige og folk må slutte å være så forbaska hårsåre !

selvfølgelig skal man ikke snakke dritt te folk, men man må tåle at noen er uenige !

tenker ikke på diskusjoner. men direkte mobbing.

Fordi mange legger ut tråder om hva andre mener, å da må de tåle å få svar. Men, jeg er enig om at mange burde tenke litt lengre enn lilletåa før de svarer, noe som er vanskelig når det er så mange her inne. Alle er forskjellig å har forskjellig syn på høflighet å sårbarhet! Mange er mere bråkjekke, å det er det ikke alle som tåler..

Man kan ikke være enig om alt med alle.. Men, med litt sunn fornuft kommer man langt [:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

kjenner jeg blir frustrert av å være her inne.

hvorfor må alle blande seg i andres saker? hvorfor må folk komme med unødvenige kommentarer som sårer? jeg sikter ikke til en tråd her, men de fleste.
har vi virkelig noe med hva andre gjør med barna sine? Så lenge det ikke er skadelig? jeg føler også det er en del som støtter hverandre uansett hva de sier. hadde det vært ei ukjent som sa noe av kommentareren deres hadde hun blitt halshuggd. dere er mødre dere også, ikke en gjeng fjorttiser som stenger folk ute, og slenger med leppa. prøv å husk det.

ja jeg blir sikkert bomba med stygge pm jeg å nå, men se jeg bryr meg.. jeg må vel få lov å si hva jeg mener å? eller ??

ENIG !

Det ER mye mobbing. Sånn er det alltid der kvinner samles. Det er ikke alltid at det er "en bestemt hakkekylling" her inne, men det er den generelle holdningen.

Så jo bare på alle forsvarstrådene og fandens oldemor som kom her om dagen pga lissyjane... Hvor det blir sånn at "enten er du med oss, eller imot oss", og er man "imot oss" så er man bare dritt.

Som vi holdt på da vi gikk i syvende klasse. Noen var "de sterkeste og mest populære" i klassen, mens andre var ikke det, og de fikk ungjelde. Var man ikke på "deres parti" i krangler, var man teit, syk, stygg og dum.

...jeg tror ikke det har endret seg, for å si det slik... De som var populære den gangen, og de som er det nå, er det fordi de har stjålet rampelyset på en måte, med sin overkjørende personlighet, sansen for dramatikk og evnen til å spille ut mennesker mot hverandre.

alt det jeg poster her inne, må jeg nesten regne med at noen vil være uenig i. og siden dette er et diskusjonsforum, må det jo også være lov til å uttrykke uenigheten sin. på en saklig måte, såklart.

det finnes jo flere temaer jeg aldri har reflektert så mye over...feks hull i ørene på babyer...men når det blir tatt opp til diskusjon her inne, kan det jo hende at jeg tar et standpunkt og ytrer min mening. uten at jeg nødvendigvis går rundt og bryr meg veldig om folk tar hull i ørene på babyer eller ikke.

jeg synes også at det er unødvendig å vri på andres ytringer og tolke de personlig...eks " jeg synes det er ille å la ettåringer sitte forovervendt." hvorpå en annen svarer: " åja, så du mener jeg er den DÅRLIG MOR![:@]"

det må være mulig for andre å ha sterke meninger uten at jeg skal ta det så personlig og bli såret hele tiden?

ORIGINAL: *Meya*

Det ER mye mobbing. Sånn er det alltid der kvinner samles. Det er ikke alltid at det er "en bestemt hakkekylling" her inne, men det er den generelle holdningen.

Så jo bare på alle forsvarstrådene og fandens oldemor som kom her om dagen pga lissyjane... Hvor det blir sånn at "enten er du med oss, eller imot oss", og er man "imot oss" så er man bare dritt.

Som vi holdt på da vi gikk i syvende klasse. Noen var "de sterkeste og mest populære" i klassen, mens andre var ikke det, og de fikk ungjelde. Var man ikke på "deres parti" i krangler, var man teit, syk, stygg og dum.

...jeg tror ikke det har endret seg, for å si det slik... De som var populære den gangen, og de som er det nå, er det fordi de har stjålet rampelyset på en måte, med sin overkjørende personlighet, sansen for dramatikk og evnen til å spille ut mennesker mot hverandre.

Så enig så enig!!

Da vil de nok få tilbakemeldinger på godt og vondt.. Uansett når man skriver et innlegg her så må man tåle å få negative svar.. Nettopp fordi man er så mange forskjellige personer her inne at det er plett umulig at ALLE er enig.. om man ikke vil ha negative innlegg og kritikk bør man unngå å skrive det her inne [:)][:)]

Sign.

Man stiller seg lagelig til for hugg når man legger ut meningene sine på et nettforum med så mange brukere.

Og at folk støtter hverandre.. JA, det skjer. Hva så? Hadde ikke du støttet venninna di hvis hun hadde sagt noe her som mange var uenig i?
aAnge her inne har møtt hverandre irl, de har blitt venner. Man står opp for vennene sine, sånn er det bare.

Jeg syns heller ikke at det som foregår her er mobbing. Noen har drøye kommentarer innimellom, men da får de jaggu høre det også.

ORIGINAL: fairy

Sign.

Man stiller seg lagelig til for hugg når man legger ut meningene sine på et nettforum med så mange brukere.

Og at folk støtter hverandre.. JA, det skjer. Hva så? Hadde ikke du støttet venninna di hvis hun hadde sagt noe her som mange var uenig i?
aAnge her inne har møtt hverandre irl, de har blitt venner. Man står opp for vennene sine, sånn er det bare.

Jeg syns heller ikke at det som foregår her er mobbing. Noen har drøye kommentarer innimellom, men da får de jaggu høre det også.

Signerer begge to !!!!!

Åh, jeg kunne ikke få sagt det bedre selv!

Jeg har blitt sjokkert til tider over noen sin oppførsel.

Gjør noen ukjente en feil, så skal de pokkermeg tas for det... Og er det en av de i den harde kjernen her inne, så er det bare-Ja ja, alle gjør feil osv... HOLY MOSES!!!

[:D]

ORIGINAL: Labambie

Hvis man virkelig er så hårsår bør man vurdere å kanskje ta seg en pause... Så lenge noen spør HVA MENER DU, så bør de også tåle et helt spekter med svar.
Jeg kan svare for meg selv, jeg er absolutt ikke enig med alle alltid, men går da aldri på person! Det går på sak! Jeg kan være helt totalt uenig med noen i en tråd, og være helt enig i neste. Det er sånn det blir diskusjoner! Og i min fartstid her inne her jeg foreløpig ikke sett noen kalle andre for dårlige mødre. Er vel heller noe man tolker til å bli sånn hvis man er ekstra sår.

Vet du, det har jeg lagt merke til med deg. At du er veldig flink til å skille sak og person. Veldig fin egenskap.[:)]

Klart man skal være ærlig og folk har forskjellige meninger, men har litt m hvordan man skriver ting og måten d blir gjort på.
Snakk om respekt for andre mennesker og meninger[:)], d r d ikke alltid mye av på generell!

Når man legger ut livene sine i offentlighet - så må man faktisk tåle tilbakemmeldinge - uavhengig om de er hyggelige eller ei!

Og personlig så driter jeg i hvem enkelte her inne kaller populære, de med makt og blaablaablaa!! JEG har nok en tendens til å støtte opp om noen som man kanskje ellers ikke ville støttet like mye opp om det var noen andre! Og det er nettopp de BV medlemmene som jeg har god kontakt med utenfor BV og som man selvfølgelig har ett "forhold" til på en annen måte!
Sier likevel meningen min da - og det må faktisk være lov her inne!

Sign.

Slik jeg tolker det du skriver så er det fjortisopplegg... Jeg støtter venninnene mine jeg, OM JEG ER ENIG!
Har heldigvis så gode venner at de vet vi ikke bestandig er enige, og vi tør faktisk si det til hverandre også.
Man kan ikke støtte alle man kjenner til enhver tid.

Veldig enig med du [:)]
Det er jo klart at vi alle er forskjellige, og mange har forskjellig syn på oppdragelse.
Men det er jo ikke dermed sagt at jeg har rett til å rakke ned på den som ikke mener det samme som meg.
Jeg er sikker på at de aller fleste mødre vet hva som er det beste for seg og sine barn, men i noen tilfeller kan det være greit å høre hva andre mener. Men det må jo gå an i si sin mening uten å være frekk og negativ, og uten å gjøre personen usikker på seg selv som mor (og forumsbruker for den del).
Blir det vanskelig, så trenger man jo ikke å skrive det man tenker. Går jo an å liste seg stille og rolig ut [;)]

ORIGINAL: Destiny85

Sign.

Slik jeg tolker det du skriver så er det fjortisopplegg... Jeg støtter venninnene mine jeg, OM JEG ER ENIG!
Har heldigvis så gode venner at de vet vi ikke bestandig er enige, og vi tør faktisk si det til hverandre også.
Man kan ikke støtte alle man kjenner til enhver tid.

Samme tenkte jeg. Er man så gode venninner som man skal ha det til, må man kunne si fra hvis han eller hun har sagt noe dumt. Det kan i alle fall jeg si til mine venninner.

Back
Topp