x1xhnilss
Andre møte med forumet
Siden jeg oppdaget at jeg var gravid, har jeg ofte vært innom her og sett på både spørsmål og svar. I forrige uke begynte jeg å få brun utflod, og måtte inn å lese hva andre av brukerne hadde opplevd. Som naturlig er, ble jeg både redd og bekymret da mange nevnte at det kunne være starten på SA. Jeg hengte meg voldsomt opp i svar jeg leste, og sammenlignet meg med de som hadde stilt spørsmål. Søvnen ble verre,og jeg løp ustanselig på toalettet for å se om det var kommet mer. Jeg har hatt lys brun og mørk brun utflod,med små "geleklumper" i. Har ikke hatt friskt blod,og ikke hatt merkverdig vondt i magen. Tok kontakt med legen tidligere i uken, og han kunne da si at hvis det var en SA,så ville jeg blø friskt blod og ha veldig vondt. Og hvis det skulle være noe galt,så var det lite som kunne gjøres nå uansett.... Har jo lest at det er mange som har fått tilbud om UL på samme tidspunkt som meg,men det fikk ikke jeg!![>:] Skal inn på min første svangerskapskontroll den 16.mars, og håper virkelig jeg fortsatt er gravid. Det er slitsomt å ikke vite hva som skjer med kroppen. Må jo bare stole på det legen sider,og prøve å tenke positive tanker!!?? Tok ny graviditetstest igår,og den viste positiv... Håper dette går bra!!