Mine tanker akkurat nå...

x1xhnilss

Andre møte med forumet
Siden jeg oppdaget at jeg var gravid, har jeg ofte vært innom her og sett på både spørsmål og svar. I forrige uke begynte jeg å få brun utflod, og måtte inn å lese hva andre av brukerne hadde opplevd. Som naturlig er, ble jeg både redd og bekymret da mange nevnte at det kunne være starten på SA. Jeg hengte meg voldsomt opp i svar jeg leste, og sammenlignet meg med de som hadde stilt spørsmål. Søvnen ble verre,og jeg løp ustanselig på toalettet for å se om det var kommet mer. Jeg har hatt lys brun og mørk brun utflod,med små "geleklumper" i. Har ikke hatt friskt blod,og ikke hatt merkverdig vondt i magen. Tok kontakt med legen tidligere i uken, og han kunne da si at hvis det var en SA,så ville jeg blø friskt blod og ha veldig vondt. Og hvis det skulle være noe galt,så var det lite som kunne gjøres nå uansett.... Har jo lest at det er mange som har fått tilbud om UL på samme tidspunkt som meg,men det fikk ikke jeg!![>:] Skal inn på min første svangerskapskontroll den 16.mars, og håper virkelig jeg fortsatt er gravid. Det er slitsomt å ikke vite hva som skjer med kroppen. Må jo bare stole på det legen sider,og prøve å tenke positive tanker!!?? Tok ny graviditetstest igår,og den viste positiv... Håper dette går bra!!

Jeg hadde å brunt utflod å leste på alle som hadde opplevd det samme,men det hjelper ikke.Hadde det vært noe så hadde du nok merka det,dette går bra.

Ville bare si at jeg krysser fingrene for deg, og ønsker deg lykke til fremover.

jeg hadde det akkurat likt som deg men hadde en masse friskt blod som etterhvert gikk over til brun utflod. styrte mye frem og tilbake, men ble gal av ikke å vite noe så vi ringte til slutt til føden og då fikk vi komme til samme dag for å sjekke at alt var ok med innvendig ultralyd. det hjalp veeeldig på for ikke noe ok å gå rundt å lure på om en liksom er gravid eller ei! så hvis du fortsatt blør vil jeg anbefale deg å ringe direkte til føden åsså forklare situasjonen der og si at du ønsker å vite hva som skjer. jeg var ca. like langt på vei som deg. jeg hadde ikke noe særlig smerter, men de fant ut på ultralyd at det sannsynligvis var tvillinger, men at bare det ene fosteret utviklet seg og at det var pga det andre forsteret at jeg blødde sånn.

Tusen takk for svar alle sammen! Tenker iallefall mer positivt nå enn jeg gjorde for noen timer siden! [:)] Jeg håper og tror dette går bra! Puppene vokser,og er fortsatt ømme... Det er jo et aldri så lite tegn...[:D]

jeg ringte føden da jeg hadde det som deg.Der fikk jeg komme med en gang. Noen er det bare normalt å ha slike blødninger og brun utflod.
Lykke til[:)]

Back
Topp