Mine Snøggel Bøggels

Julius Umulius

Forumet er livet
Min 2. Snøggel Bøggel

.......................................................................................................................................................................

Min 3. Snøggel Bøggel

.......................................................................................................................................................................

Min 4. Snøggel Bøggel

Min 5. Snøggel Bøggel

Det er ett tynt bomullsstoff på utsiden, og ett dynetrekk på innsiden. Innimellom har jeg lagt en tynn sommerdyne. Topplokket på posen kan jo tas helt av, og der kan man også ta ut sommerdynen. Passer perfekt til sommeren, kan brukes med sommerdyne, uten sommerdyne i (altså bare det tynne bomullsstoffet) eller uten noe over i det hele tatt [:)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Kjempe flott! Digget den firfislen!
Du er et naturtalent!

Hvor lange glidelåser bruker du?

Firfirslen fant eg på google.com, utrolig mange silhouetter å finne der aom man kan bruke, kjempe enkelt [:)]

Glidelåsene er vel ca 75cm tror jeg, bestilte de fra USA, så de var 30"

den var dritfin!!!! [:D]

Kjempestilig!!!

Den var kjempe fin

Du imponerer hele tiden juliusen!! må bare si du er kjempe flink[:D]

og om du skulle finne ut at du vil sy og selge så står jeg mer en gjerne først i kø[;)][:)] 

Vældi lækker! [:D]

ORIGINAL: MiraMor:)

Du imponerer hele tiden juliusen!! må bare si du er kjempe flink[:D]

og om du skulle finne ut at du vil sy og selge så står jeg mer en gjerne først i kø[;)][:)] 

Helt enig. Skulle gjerne hatt en sånn ja[:D]

En til [;)]

ORIGINAL: K@trine

Kjempestilig!!!

Holy crap, de var kjempefine!

Sendt pm jeg

ORIGINAL: to*gull!

Veldig stilig![:D]

Hoppsann

Dei var knallflotte Julius!!!

ORIGINAL: Julius Umulius

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Kjempe flott! Digget den firfislen!
Du er et naturtalent!

Hvor lange glidelåser bruker du?

Firfirslen fant eg på google.com, utrolig mange silhouetter å finne der aom man kan bruke, kjempe enkelt [:)]

Glidelåsene er vel ca 75cm tror jeg, bestilte de fra USA, så de var 30"

Jeg finner ingenting på google...[&:]
Har du en link kanskje?[;)]

jeg er helt imponert. Du lager ikke på bestilling oxo vel?

Du har laget dem slik at du kan ta ut dyna som er inni............meeeen, da lurer jeg litt på hvor har du lagd åpning til å ta de ut? og hvordag skjuler du det hullet på en måte?? Off litt grønn på dette jeg altså.[8D]

Back
Topp