mine skrytebilder

tretroll

Forumet er livet
VIP
hihi da lager jeg en tråd dedikert til skrytebilder av verdens mest fantastisk søte gutt (helt sånn objektivt)....

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Hælledussen, så skjønn gutt atte.... Tonje er misunnelig på lua hans! Og hu syns han er en kjempe søt gutt...(det syns mamman hennes og) Bildene er super fine!!!

nate fekter vilt med armene her (han tror det er sexy) og lurer på om tonje vil være kjæresten hans? han har tenkt på henne helt siden treffet....[:D]

HAn er til å spise opp[:D]

En ekte sjamør det der!!

Ps. Fin katt også[:D]

Nathaniel er virkelig skjønn! Og som vi snakket om på treffet så er det vel lov å ha flere kjærester på den alderen?? (spør på vegne av Mia...)

ORIGINAL: Hilde J

Nathaniel er virkelig skjønn! Og som vi snakket om på treffet så er det vel lov å ha flere kjærester på den alderen?? (spør på vegne av Mia...)

ja, Nate har 3 han.....altså innkludert Mia[;)] Mamma synes det er helt ok, han må jo "play the field" litt, er ikke klar for å binde seg enda. Men det er viktig alle er klar over det, slik at ingen blir såra!!!!

ORIGINAL: Mrs.L

En ekte sjamør det der!!

Ps. Fin katt også[:D]

Signerer både bebisen og pus.. [:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

ja, Nate har 3 han.....altså innkludert Mia[;)] Mamma synes det er helt ok, han må jo "play the field" litt, er ikke klar for å binde seg enda. Men det er viktig alle er klar over det, slik at ingen blir såra!!!!

Så bra [:)]. Ellers må jeg si du er heldig som har så fantastisk flotte bilder! Skulle ønske jeg hadde utstyr til å ta slike bilder med hvit bakgrunn, for magic wand og lasso er ikke like effektivt!

fine bilder dere har fått til

så søt

kjempesøt!! og lua er helt konge!!![:D] "misunneli..."

ORIGINAL: Nates Mamma

Så bra [:)]. Ellers må jeg si du er heldig som har så fantastisk flotte bilder! Skulle ønske jeg hadde utstyr til å ta slike bilder med hvit bakgrunn, for magic wand og lasso er ikke like effektivt!

ja vi er heldig sånn... har utstyr for over 50 000 da, og en pappa  som virkelig vet hva han driver med!!!!!!

Hmm, er jo nesten like kjekk som Marcus jo![:D] Hehe Skikkelig fine bilder!!!!!!!!!!!!!!

Så fin familie[;)] Gutten din ser ut til å vere litt av ein sjarmør, heilt nydelig[;)][:)]

Back
Topp