Mine siste ord

Growgirl

Glad i forumet
Jeg vil takke dere for noen fine jenter dere er. Kose dere og nyt tilværelsen som Gravid. Verden er full av gleder og skuffelser og vi vet aldri når det er vår tur til å bli skuffet. Denne gangen var det min tur og da er jeg en av statistikken. Ønsker dere alt vel og nå må fet være nok med elendighet her på Januar forumet. Men en ting er jeg glad for og det er at jeg ar bekreftet at jeg kan bli gravid igjen. Odd jeg er glad for at det skjedde nå og ikke senere. Vi planlegger allerede nytt forsøk så vi gjir oss ikke. Nå skal sommeren nytes med spekemat og vin. Jeg er skikkelig misunnelig og glad for deres vegne. Klem

kondolerer og lykke til neste gang

Så bra holdning du har. Ønsker deg lykke til videredet går bra til slutt

Så stort av deg å kunne se det på den måten og kunne glede deg på andres vegne, midt i din egen sorg.
Jeg er veldig glad for at dere ikke gir opp håpet. For uten håp, har vi ingenting! Som du sier; så kan du bli gravid. Så neste gang skal du gå hele veien til målstreken.
Kos deg i sommer med vin og spekemat. Høres absolutt ikke feil ut! :) Ta vare på hverandre, og så er vi mange som heier på dere når dere setter igang igjen <3

Så utrolig trist det du har måttet gå gjennom :( Men godt å se du har håpet ennå! Lykke til med ny prøving når dere er klar for det - da håper jeg virkelig at den klamrer seg fast i ni måneder. Kose deg i sommmer og nyt spekemat og vin! Stor klem fra meg :)

Heddi skrev:
Så bra holdning du har. Ønsker deg lykke til videredet går bra til slutt

Sign

Back
Topp