Mine merkverdige fordeler...

lissom

Forumet er livet
Jeg har to rare pupper... det må være noe galt med melkegangene, de må ha gått seg vill eller noe... for når jeg ammer, så kommer det tre prikker med melk (to på den ene og en på den andre) utenfor brystvorta???!! Altså på det mørke feltet, men ikke der som Marie har munnen sin da.. så jeg lekker utenfor der jeg skal! Det ser helt merkelig ut!!!

I tillegg så får jeg vondt i puppene med jevne mellomrom, det er akkurat som en krampe, men seriøst, jeg har jo ikke muskler i puppen??? Det er dritvondt!! Men jeg tror det er utdrivningsrefleksen, for det skjer som regel når jeg begynner å amme, eller hvis Marie eller Karoline gråter... hm, for en merkelig kropp!![:D]

hehe... Får og vondt når han har sugd litt, eller når han skrik eller hvis æ savne han når han ligg i vogna eller noen andre hold han![:D] E nok utdrivningsrefleksen, trur æ...

ORIGINAL: Fuvi23

hehe... Får og vondt når han har sugd litt, eller når han skrik eller hvis æ savne han når han ligg i vogna eller noen andre hold han![:D] E nok utdrivningsrefleksen, trur æ...

Helt likt her[:D]

Back
Topp