mine mage bilder

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
fikk så lyst til å vise noen mage bilder jeg [:)] syns gravid mager er så fine [:D]
så hvis dere oxo vil vise fram bildrer så bare gjør det [:D]
jeg fant ikke alle bildene mine som jeg har av magen men her er det noen ihvertfall [:D]

dette er i uke 28

dette er i uke 32

dette er i uke 36

dette er i uke 37+ 4 dager

dette er i uke 38+4 dager

Så fin mage du hadde [:D]

fin mage [:D][:D][:D]
trur ikkje eg skal vise verdenskartert mitt av ein mage..hehe

oi så fin den var! og stor[:D] Er så kjempe søtt med gravide mager. Har nesten lyst på min tilbake. hehe.
Min ble ikke større en din i uke 36.

ORIGINAL: anni87

oi så fin den var! og stor[:D] Er så kjempe søtt med gravide mager. Har nesten lyst på min tilbake. hehe.
Min ble ikke større en din i uke 36.

hehe da var du veldig heldig syns jeg [:)] min ble utrolig tung og stor den siste uka så jeg holdte på å velte fram over når jeg gikk [8D]

så flott!!! Blir nesten litt misunneleg eg!! Ingen strekkmerker helde!!!

Så fin mage du hadde[:D]

hadde mange strekk merker men fikk di den siste uka eller noe [:@] og jeg som trodde jeg hadde slippi dem men nei da [:@]

så fin en mage du har[:)].
akkurat like stor som min mage nesten(på bilde uke 32),jeg har heller ikke fått strekkmerker enda[:)]jippiii[:D]

jeg har sett på dine mage bilder [:)] du har fin mage [:D] er bare så søtt å se på gravid mager [:D] savner min noen ganger jeg [;)]

Det var en flott mage du hadde [:D]

ORIGINAL: lille_jenta87

jeg har sett på dine mage bilder [:)] du har fin mage [:D] er bare så søtt å se på gravid mager [:D] savner min noen ganger jeg [;)]

Da kan du låne min litt hvis du vil.. he he.. [:)] Jeg gleder meg VELDIG til å få igjen min gamle kjære gode mage..

hehe ok den er grei [;)]
det er greit å ha liten mage igjen oxo ja [;)]
men du kommer nok til å savne megen din du oxo [;)] selv om det er vansklig å tro det nå [;)]

[:)] ja det er det [;)] det er noe spesielt med å gå gravid ja [;)]

Back
Topp