"Mine" "husdyr" - link

Olive76

Forumet er livet
I kirka mi har vi dyr. De er interessante men litt ulækre for de driter overallt hele tiden. I papirutgaven av avisen var det et pent bilde av meg også, men i nettutgaven kom jeg ikke med. Men dere ser et av dyrene mine. Jeg er ikke fiendtlig innstillet til dyrene. Jeg er åpen og inkludrenede. Men så er det heler ikke meg som vasker i kirken...

http://www.t-a.no/nyheter/article130275.ece

ååå hjelpes det er ikke mye koselig hus dyr, Før jeg begynte å lese tenke jeg at du hadde noen søte geiter eller noe slikt som beite utenfor men flagemus grøss. Får håpe ikke fet kirke har noen av dem. Åssen er å ha kveldsgudstjeneste der?

Fikk telefon nå. NRK kommer senere idag. Så kirketjeneren ville gjerne ha meg til å bli med også....

Flaggermusene er ikke aktiv før solen har gått ned. Og solen går ned sent her i Trøndelag. Så vi har ikke gudstjenester så sent. Og tror ikke jeg ville anbefalt det heller.

Men ungene dett ned rett som det er. Og det er jo litt interessant!

Flaggermus er jo ganske søte og ufarlige, men det lukter skikkelig av dritten (heter det guano?). Får håpe dere finner en løsning på det - og så må du si fra om du blir å se på tv!! 

ORIGINAL: lenemor

Flaggermus er jo ganske søte og ufarlige, men det lukter skikkelig av dritten (heter det guano?). Får håpe dere finner en løsning på det - og så må du si fra om du blir å se på tv!! 

Guano er visst fugle-drit[;)]. Vil tror at det blir lokalsendingen altså. Men det er jo alltid nett-tv...

Søte da!! Rakk ikke å svare på mms tidligere.. men flott bilde av deg og dyrene dine! [:D]

ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: lenemor

Guano er visst fugle-drit[;)]. Vil tror at det blir lokalsendingen altså. Men det er jo alltid nett-tv...

Guano er visst avføring fra fugler, flaggermus og seler; http://www.britannica.com/EBchecked/topic/247789/guano

Jo. Jeg kom på tv. Var helt rart å se meg selv stå og tale norsk. Kan vel finnes på nett etterhvert.
Gustav var meget fornøyd. "Jeg så to mor på tv!"

Blææææ, flaggermus er litt ekle altså!!

ORIGINAL: Olive76

Jo. Jeg kom på tv. Var helt rart å se meg selv stå og tale norsk. Kan vel finnes på nett etterhvert.
Gustav var meget fornøyd. "Jeg så to mor på tv!"

Du snakker jo helt flytende!

Back
Topp