mine hcg verdier..

BelleventerNr3

Glad i forumet
5+5 var målingen  4 500
6+5 var målingen 21 000
7+5 var målingen 50 000

Legen min mener dette ser veldig bra ut. Men eg trodde den siste målingen skulle være litt høyere.
Men det er uansett stigning, og de gangene eg har mistet har eg aldri rukket å komme over 10.000 før det har gått gale.. Så eg bør vel slappe av litt nå og ikke gå rundt å være så redd hele tiden?

Jeg synes det ser kjempebra ut jeg :) Du kan i hvertfall slappe litt mer av ;) Lykke til videre. 

Det er veldig fine tall! Husk at stigningen er raskest i begynnelsen, og går saktere jo høyere du kommer. Så da gjelder det ikke lenger at det skal dobles hver dag. Når legen sier det er bra, så slå deg til ro med det - jeg vet av erfaring at man kan bli tussete av å lure på hcg målinger!

Hemmelig en stund! skrev:
Det er veldig fine tall! Husk at stigningen er raskest i begynnelsen, og går saktere jo høyere du kommer. Så da gjelder det ikke lenger at det skal dobles hver dag. Når legen sier det er bra, så slå deg til ro med det - jeg vet av erfaring at man kan bli tussete av å lure på hcg målinger!

Er veldig lett å henge seg litt opp i hcg hele tiden. Eg vurderte å gå ned å ta en til test da eg fikk svar på den siste, bare for å være HELT sikker!!!

*ønskergullnr2* skrev:
Jeg synes det ser kjempebra ut jeg :) Du kan i hvertfall slappe litt mer av ;) Lykke til videre. 

sign

Back
Topp