mine foreldre har sølvbryllup

4xS

Forumet er livet
VIP
1.februar hadde de vært gift i 25 år [:D] og til lørdan skal de feire dette sammen med venner og familie. Synes dere at vi barna bør si noe til dem? altså holde en liten tale? hva bør denne talen i såfall inneholde? vi var jo ikke født engang når dem gifta seg...

jeg holdt tale når foreldrene mine feiret sølvbryllup.
Snakket om hvor fantastisk det var å de at to mennesker fremdeles kunne være så forelsket, etter så mange år. At de hadde gitt oss en god og trygg oppvekst, og hvor fantastiske mennesker de er.

ORIGINAL: *yummymummy*

jeg holdt tale når foreldrene mine feiret sølvbryllup.
Snakket om hvor fantastisk det var å de at to mennesker fremdeles kunne være så forelsket, etter så mange år. At de hadde gitt oss en god og trygg oppvekst, og hvor fantastiske mennesker de er.

hmm.. ja var noe sånt jeg tenkte hvis jeg skulle si noe. At dems kjærlighet er en inspirasjonskilde og har gitt meg troa på at ekte kjærlighet finnes, og at et ekteskap kan vare livet ut.

Vi lagde sang til mamma og pappa på deres sølvbryllup..

Der laga vi et vers på hver epoke i livet fra og med bryllupet deres...
Vi kom ført 1 år etter de var gift ! :)

Lykke til [:D]

ORIGINAL: kanche

Vi lagde sang til mamma og pappa på deres sølvbryllup..

Der laga vi et vers på hver epoke i livet fra og med bryllupet deres...
Vi kom ført 1 år etter de var gift ! :)

Lykke til [:D]

takk [:D] har kladda ned litt nå, håper bare at jeg tørr å reise meg og få fram noen ord [&:][8D]

en ting eg tipper di hadde vert galde for e att dere tar søskenbilde i all hemmelighet å framkalfer å rammer inn til di

hadde nokk hatt ein liten tale først ja
ka med å ta den sammen søsken som eit stykke der dere samler masse glede å masse gode minner dere tar fram hendelser å kansje kler dere litt ut med hodeplagg å en jakke ol alt etter hendelsen eller bare solbriller å solhatt

å etter dette gji di bilde?

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

en ting eg tipper di hadde vert galde for e att dere tar søskenbilde i all hemmelighet å framkalfer å rammer inn til di

hadde nokk hatt ein liten tale først ja
ka med å ta den sammen søsken som eit stykke der dere samler masse glede å masse gode minner dere tar fram hendelser å kansje kler dere litt ut med hodeplagg å en jakke ol alt etter hendelsen eller bare solbriller å solhatt

å etter dette gji di bilde?

tusen takk for gode tips [:)] siden det er så liten tid til så rekker vi ikke å ta noen bilder, og ikke har vi råd til det nå heller.. men det var et godt tips [:)]

vi er to søstre og lillesøster tørr ikke si noe, ho er så følsom og begynner å gråte og får ikke fram et ord hvis ho prøver å holde en tale. så det blir bare meg eventuelt som sier noe, men kommer til å snakke på vegne av oss begge da.

Back
Topp