Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #1 digi-loer...... kom gjerne med konstruktiv kritikk. føler det trengs[;)]
*SommerMamma* Forumet er livet 21 Feb 2007 #2 Kjempeflotte,,,ogveldig "lekne",,,men siden det er om en baby, så passer det jo perfekt!! Kjempebra start![;)]
Kjempeflotte,,,ogveldig "lekne",,,men siden det er om en baby, så passer det jo perfekt!! Kjempebra start![;)]
J Jorid81 Forelsket i forumet 21 Feb 2007 #3 Kjempefine! Flink du [:D] Kan jeg spørre hvor du har fått tak i så mye fint til digiscrappen din? Likte veldig godt alt du har brukt til den første.
Kjempefine! Flink du [:D] Kan jeg spørre hvor du har fått tak i så mye fint til digiscrappen din? Likte veldig godt alt du har brukt til den første.
Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #4 ORIGINAL: Jorid81 Kjempefine! Flink du [:D] Kan jeg spørre hvor du har fått tak i så mye fint til digiscrappen din? Likte veldig godt alt du har brukt til den første. masse forskjellig fra forskjellige gratis set hos shabbyprincess.com
ORIGINAL: Jorid81 Kjempefine! Flink du [:D] Kan jeg spørre hvor du har fått tak i så mye fint til digiscrappen din? Likte veldig godt alt du har brukt til den første. masse forskjellig fra forskjellige gratis set hos shabbyprincess.com
Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #5 takk for en del tilbake meldinger[:)] også skal jeg prøve med litt større bilder, for å se åssen det blir[;)]
takk for en del tilbake meldinger[:)] også skal jeg prøve med litt større bilder, for å se åssen det blir[;)]
Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #6 dytter litt vil ha mer tilbakemeldinger (også negativt!) men jeg vet jo at de er perfekte sååå..... hehe [;)]
dytter litt vil ha mer tilbakemeldinger (også negativt!) men jeg vet jo at de er perfekte sååå..... hehe [;)]
Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #7 tusen takk[:D] min aller første er : christina, så daughter og solveig
Chaba Gift med forumet 21 Feb 2007 #8 Synes de var kjempe fine jeg, men det var litt vanskelig å lese teksten på den siste!Mulig at det er jeg som trenger briller da![:D]
Synes de var kjempe fine jeg, men det var litt vanskelig å lese teksten på den siste!Mulig at det er jeg som trenger briller da![:D]
Arize Glad i forumet 21 Feb 2007 #9 ORIGINAL: chaba Synes de var kjempe fine jeg, men det var litt vanskelig å lese teksten på den siste!Mulig at det er jeg som trenger briller da![:D] hehe vet det , men det er bare på det "lille" bildet full størrelse og printa ble det bra[:D]
ORIGINAL: chaba Synes de var kjempe fine jeg, men det var litt vanskelig å lese teksten på den siste!Mulig at det er jeg som trenger briller da![:D] hehe vet det , men det er bare på det "lille" bildet full størrelse og printa ble det bra[:D]