Mine første magebilder..*oppdatert***

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
Søte gravidmagen!!! [:)][:D]

og veldig normalt at den spretter frem raskere med nr 2, ja. Særlig når de er tette [:D]

oioioi!!!![:)][:)]Fine magen!!!
E nok bare luft einno, men så utruuuli artig!![;)]
Kjent du tidlig liv sist?? man kjenne væll som regel liv før me nr 2?? (ailltså no forvente æ itj at du ska kjenn liv einno ailltså..hehe... bare tænke du gleeede dæ te d[;)])

OI! Her er det ikke antydning til kul ennå.. Og jeg er 9 uker i morgen.. hahaha! Forskjell ja!

Fin er du!

Fiiiine magen... (ligner på tvillingmagen min)

ORIGINAL: Camilla 23

FIIIINEE

Kansje det er 2 der??

"huff" ja kanskje det, hihi[:D]

Fin mage:)

Ååååååå så fin og perfekt rund da! hmmmm... hadde det ikke vært for bekkenløsninga sååååå.... Nei nei nei, blir leeeeenge til her;) Men kjente det røska litt i eggstokkene her

Så fin[:)]

*Misunnelig*

ORIGINAL: Sun_shine

ORIGINAL: tuppa86

Kjent du tidlig liv sist?? man kjenne væll som regel liv før me nr 2?? (ailltså no forvente æ itj at du ska kjenn liv einno ailltså..hehe... bare tænke du gleeede dæ te d[;)])

nei altså kjente ikke liv før uke 18 sist jeg.. Men ikke kjent noe enda nei, hehe[:D]

hehe.. nei hadd itj forventa det akkurat!!Hær kjent æ liv aillerede i uke 14..daglig fra uke 15, så lure virkelig på korr tidlig æ ska kjenn d næste gang hvis det bli tidliar...[;)]

ORIGINAL: STI*Longsen

så fin en mage[:)]
ser ut som du har startet å fått litt mage ja[:)]
Så søt den var

nei altså kjente ikke liv før uke 18 sist jeg.. Men ikke kjent noe enda nei, hehe[:D]

hehe.. nei hadd itj forventa det akkurat!!Hær kjent æ liv aillerede i uke 14..daglig fra uke 15, så lure virkelig på korr tidlig æ ska kjenn d næste gang hvis det bli tidliar...[;)]

ja er spent selv på når jeg kommer til å kjenne det denne gangen..

Nå med Markus kjente jeg faktisk liv mellom uke 12 og 13.
Og tro meg, det var ikke luft!
Det var helt fantastisk. Men kjente ikke liv med Oliver før i uke 19. Så var litt forskjell ja![;)]

ORIGINAL: Lillemoor

Så fin den har blitt allerede [:D][:D]
*Misunnelig jaa*

Blir spennede og se om det er to der

Back
Topp