Mine egne babyklær!! :)

rebekka87

Betatt av forumet
Jeg hadde besøk av min mamma og pappa for ikke så lenge siden. Mamma tok med seg noen av klærne jeg selv har brukt som baby, for at jeg eventuelt skulle få se på de og bruke de på prinsessa mi når hun blir født!

STOR stas syns jeg! Det var jo så mye søtt der!!
Er det noen av dere som har brukt egne babyklær på barna ? :)

Jeg har laget et innlegg om det på bloggen, om du vil se bildene av klærne! :)

Så koselig[:D]
Jeg har brukt, og bruker fortsatt, noen av mine babyklær på snuppa[:)] Syns det er utrolig koselig.
Vi tok bilder av henne hos fotograf da hun var 16 måneder, og da har hun på seg samme kjole som jeg hadde på meg da jeg var hos fotografen som 1,5 åring[:)]

ORIGINAL: nate 85

Jeg har brukt, og bruker fortsatt, noen av mine babyklær på snuppa[:)] Syns det er utrolig koselig.
Vi tok bilder av henne hos fotograf da hun var 16 måneder, og da har hun på seg samme kjole som jeg hadde på meg da jeg var hos fotografen som 1,5 åring[:)]

SÅ stilig!! :)
SYns det er stor stas jeg!! .)

Ja, har klær fra eg selv var liten, bla annet en truse som står på "If lost return to grandma!" Den er bare såååå søt. Håper eg får jente engang som kan bruke den[:D] Har også kjolen eg hadde på på ett-årsdagen min[:D]

Har forresten også en nattkjole som pappa brukte når han var liten(ja de brukte vist kjoler i den tida[8|]) Alle oss søskene har brukt dem og så delte mamma dem imellom oss nå så alle har fått en. Kjempe koselig[:D]

har å en del klær som æ har brukt som snuppa brukte å bruke enda

Sønnen min har endel som mamma sydde til meg da jeg var liten. Greit at det var mye blått og andre farger, ikke rosa som mamma sydde til meg [:)]

Han brukte endel av de nøytrale babyklærne mine når han var baby[:)]

Så utrolig søte klær da![:D] er stas med gjenbruk[:D]
Tulla har brukt en god del av mine gamle plagg[:D]

Jeg har brukt noe av klærne etter meg, er ikke så mye som passer til gutt. Men syntes det var veldig fint han kunne bruke mine gamle klær[:D]

ORIGINAL: rebekka87

ORIGINAL: nate 85

SÅ stilig!! :)
SYns det er stor stas jeg!! .)

Ja, jeg syns også at det er kjempegøy[:)]
Her skal jeg ta vare på mine babyklær og litt av ungenes klær, som de kan få bruke til sine barn hvis de har lyst[:)]

Back
Topp