HeidiB
Elsker forumet
Lite hjertesukk...
Jeg synes det er litt utfordrende å få nok tid og overskudd til alle barna nå som jeg er gravid.
Har to store jenter på 13 og 19, kjæresten har to barn jente og gutt på 9 og 4.
Nå som vi venter et felles barn
så gleder vi oss veldig, men føler jeg ikke har nok energi til å ta vare på alle. Må prioritere barna mine først, så parforholdet og hans barn - (som jeg er blitt veldig glad i)
Men føler meg så sliten og må trekke meg tilbake noen ganger. Redd han ikke forstår hvorfor, for han har så mye mer energi..Og det synes ikke utenpå alltid, at man er kvalm og sliten..
Vi flytter sammen etter sommeren, så er litt bekymret for om det kommer til å gå bra...
Elsker hverandre, men vi er så mange som skal komme overens og jeg er litt konfliktsky.. vil at alle skal ha det bra.
Noen som er i lignende situasjon med mine, dine og våre barn? Og vil dele erfaringer med å bo sammen?
Jeg synes det er litt utfordrende å få nok tid og overskudd til alle barna nå som jeg er gravid.
Har to store jenter på 13 og 19, kjæresten har to barn jente og gutt på 9 og 4.
Nå som vi venter et felles barn
så gleder vi oss veldig, men føler jeg ikke har nok energi til å ta vare på alle. Må prioritere barna mine først, så parforholdet og hans barn - (som jeg er blitt veldig glad i)Men føler meg så sliten og må trekke meg tilbake noen ganger. Redd han ikke forstår hvorfor, for han har så mye mer energi..Og det synes ikke utenpå alltid, at man er kvalm og sliten..
Vi flytter sammen etter sommeren, så er litt bekymret for om det kommer til å gå bra...
Elsker hverandre, men vi er så mange som skal komme overens og jeg er litt konfliktsky.. vil at alle skal ha det bra.
Noen som er i lignende situasjon med mine, dine og våre barn? Og vil dele erfaringer med å bo sammen?