Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt spørsmål.. hehe.. Det er greit å være ekstramor stort sett.. Noen ganger er det utrolig koselig og fint, mens andre ganger er det fryktelig tungt. Det er to utrolig skjønne barn. Vi kommer godt overens sammen og de kommer nok til å bli utrolig flinke storesøsken begge to. Spesielt yngstejenten som blir 5 år i vår kommer nok til å måtte bli litt stor jente og vokse litt på det å bli storesøster. Å det tror jeg hun kommer til å ha godt av. Tror nok hun er blitt behandlet som lillesøster bokstavelig talt litt for lenge.. Gleder meg veldig til å se de bli storesøsken til vårt lille troll.Samme her han har en datter fra før av på 2,5 år.. Og vi venter vårt første sammen
Hvordan syns du det er å være "ekstramor" da?
Hvordan synes du det er å være ekstramor da?Samme her han har en datter fra før av på 2,5 år.. Og vi venter vårt første sammen
Hvordan syns du det er å være "ekstramor" da?
Hvordan synes du det er å være ekstramor da?
Ja men det høres jo ut som det går bra hos dere jeg syns også det er helt ok hun er en søt og grei jente, men veldig "bortskjemt" fra moren så det å sette grenser for henne er en utfordring. Tror nok hun får det så hun vil hjemme hos mor + at min samboer også er veldig svak for dådyrøynene hennes en jente som ikke tåler ordet nei.. Så føler meg som den onde stemor av og til men men! Hehe. Ellers er hun veldig glad i meg, og vi har et godt forhold
Så det skal bli spennende å se hvordan det blir når det kommer en til og hun ikke lenger er alene om oppmerksomheten
Håper det vil gå bra
Samme problemet her også egentlig.. De vet å teste grenser når de er her.. Svar som "hos mamma får vi lov" er ganske vanlig.. Selv om vi vet at hos mamma så er det ikke lov.. Vi holder på våre grenser her og så gjør moren som hun vil når de er der.. Vi prøver å samkjøre, men det er ikke så lett som det høres ut til. Ulike hjem har ulike regler og rutiner. Hos oss er det nok litt strengere enn hos moren, så er ikke alltid det er så kjekt å være "de strenge".. Men vi tenker som så at de vil nok lære noe av det i det lange løp.. Som sagt så er det vanskelig å si hva som foregår i det andre hjemmet.. De tar nok med seg litt lærdom fra begge steder.. Det er godt vi er forskjellige..