Mine beste kjøp!:)

Baby er fremdeles i magen så har ikke fått testet noe enda men har blant annet kjøpt najell babycarrier som jeg synes er kjempefin og sikkert superpraktisk om baby godkjenner den:woot: Fikk nettopp leander stellematte i posten og den så også helt super ut! Stor, god, stabil, herlig materiale:happy:

Baby i magen enda her også, så kommer tilbake til denne senere :hello2
Gleder meg og håper najell babycarrier er like bra som jeg håper også.

Najell babycarrier er verdt ALLE pengene, beste kjøpe. Lille sover kjempe godt i den på dagtid, er så lett å flytte rundt på ho. Sover også i den om natta, gjekk frå å våkna ofte på natta til lengre søvnøkter med den!

Fra denne runden må jeg si momcozy m5 handsfreepumpe! Er faktisk den runden med minst pumping av alle 3 ungene, så litt surt at de kom i hus først nå, men veldig kjekt å kunne lage middag eller gå på trilletur under pumping :smiley-bounce022 Ellers fornøyd med woombie swaddle selv om jeg ikke har fått testet den ut mer enn et par netter.

(Har også kjøpt bekkenbunnstrener som enten blir ett av mine beste kjøp eller total skivebom:hilarious:)

Fra tidligere barn er mine beste kjøp: moonboon (antageligvis mitt aller beste kjøp noensinne), silverette (hadde aldri klart å amme uten de), stelleveske/stellestasjon HM til bleieskift i starten, najell sleepcarrier(pluss bunndeksel), Stokke badebalje med stativ, soveposer fra easygrow, madrass og overmadrass fra Aerosleep (dyre, men gir god nattesøvn for en engstelig mamma som i tillegg bare får magesovere).

Fra denne runden må jeg si momcozy m5 handsfreepumpe! Er faktisk den runden med minst pumping av alle 3 ungene, så litt surt at de kom i hus først nå, men veldig kjekt å kunne lage middag eller gå på trilletur under pumping :smiley-bounce022 Ellers fornøyd med woombie swaddle selv om jeg ikke har fått testet den ut mer enn et par netter.

(Har også kjøpt bekkenbunnstrener som enten blir ett av mine beste kjøp eller total skivebom:hilarious:)

Fra tidligere barn er mine beste kjøp: moonboon (antageligvis mitt aller beste kjøp noensinne), silverette (hadde aldri klart å amme uten de), stelleveske/stellestasjon HM til bleieskift i starten, najell sleepcarrier(pluss bunndeksel), Stokke badebalje med stativ, soveposer fra easygrow, madrass og overmadrass fra Aerosleep (dyre, men gir god nattesøvn for en engstelig mamma som i tillegg bare får magesovere).

Moonboon hadde jeg ikke nølt med å prøve om det var problemer med sovingen. Herlig når det finnes et slikt vidunderprodukt (etter hva jeg har forstått har denne reddet mange):notworthy

Nå er vi på 13 dager med baby og jeg må si så langt at jeg har hatt stor glede av najell babycarrie, amme singlet fra Lindex med ammeinnlegg i ull som jeg går med natt og dag, sovepose til baby som gjør skiftingen om Natten så enkel, har også så vidt begynt med bæresjal hjemme som også fungerer veldig bra.

Nå er vi på 13 dager med baby og jeg må si så langt at jeg har hatt stor glede av najell babycarrie, amme singlet fra Lindex med ammeinnlegg i ull som jeg går med natt og dag, sovepose til baby som gjør skiftingen om Natten så enkel, har også så vidt begynt med bæresjal hjemme som også fungerer veldig bra.

Er det slik type med armer kanskje? Da trenger du ikke å ha noe annet tøy på, når baby sover i sovepose?

Er det slik type med armer kanskje? Da trenger du ikke å ha noe annet tøy på, når baby sover i sovepose?
Kjøpte en bomulls pose som ikke er så veldig tykk, som han bruker en tynn ullbody under som vi bruker ofte, kun en glidelås på siden for bleieskift.
Har kjøpt inn tynn ullpose fra Voksi med armer som vi ikke har brukt enda, men den virker veldig fin. Kan bruke som sovepose og som en tynn vognpose.

Voksi carry me er mitt beste kjøp, syns den er helt genial :happy:

Det enest ordentlig kjøpet vi har gjort til denne ungen, er en bruker Emmaljunga Super Viking vogn med adapter som gjør at du kan bruke den siste m søskenvogn ved behov. Er meget fornøyd med den :happy:

Slik blir det når det er unge nr 3. og vi har arvet mye fra familien som er ferdig med barn

Moonboon flat vugge! Fekk den i går, elsker den ! Baby sov i den mellom ammingene i natt istedenfor i min seng :D sover også bedre på dagtid ! Blir kontaktsoving også framover, men når storesøster er hjemme frå bhg er det veldig greit at ho kan sove alene :D

Så langt mine beste kjøp:
Najell babynest
Svøpepose (sover bedre om natta)

Moonboon flat vugge! Fekk den i går, elsker den ! Baby sov i den mellom ammingene i natt istedenfor i min seng :D sover også bedre på dagtid ! Blir kontaktsoving også framover, men når storesøster er hjemme frå bhg er det veldig greit at ho kan sove alene :D

Har vurdert Moonboon en stund nå og endelig landet på at vi forsøker leie først, så evt kjøpe. Kunne vugge i det uendelig før med de andre barna, herreguuuud som de har blitt bært på, men nå denne gang vil jeg unne meg litt avlastning :shy: håper den blir like populær her!
Vet du ca hvor lenge den kan brukes? Halvt år?

Så langt mine beste kjøp:
Najell babynest
Svøpepose (sover bedre om natta)
Hvilken svøpepose har du? Merker baby ofte blir roligere og sover bedre når jeg svøper henne inn så vurderer å kjøpe pose eller et godt teppe:)

Har vurdert Moonboon en stund nå og endelig landet på at vi forsøker leie først, så evt kjøpe. Kunne vugge i det uendelig før med de andre barna, herreguuuud som de har blitt bært på, men nå denne gang vil jeg unne meg litt avlastning :shy: håper den blir like populær her!
Vet du ca hvor lenge den kan brukes? Halvt år?
Til baby kan reise seg opp, evt under konstant oppsyn. Så ca 8 mnd. Visst du er medlem i babycare så mottar man jevnlig rabattkoder på 10% eller 15% som man kan bruke på produkter som allerede er på rabatt. Eg fekk moonboon pakken med flat vugge til 6700kr :D :D

Back
Topp