Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra denne runden må jeg si momcozy m5 handsfreepumpe! Er faktisk den runden med minst pumping av alle 3 ungene, så litt surt at de kom i hus først nå, men veldig kjekt å kunne lage middag eller gå på trilletur under pumping Ellers fornøyd med woombie swaddle selv om jeg ikke har fått testet den ut mer enn et par netter.
(Har også kjøpt bekkenbunnstrener som enten blir ett av mine beste kjøp eller total skivebom)
Fra tidligere barn er mine beste kjøp: moonboon (antageligvis mitt aller beste kjøp noensinne), silverette (hadde aldri klart å amme uten de), stelleveske/stellestasjon HM til bleieskift i starten, najell sleepcarrier(pluss bunndeksel), Stokke badebalje med stativ, soveposer fra easygrow, madrass og overmadrass fra Aerosleep (dyre, men gir god nattesøvn for en engstelig mamma som i tillegg bare får magesovere).
Nå er vi på 13 dager med baby og jeg må si så langt at jeg har hatt stor glede av najell babycarrie, amme singlet fra Lindex med ammeinnlegg i ull som jeg går med natt og dag, sovepose til baby som gjør skiftingen om Natten så enkel, har også så vidt begynt med bæresjal hjemme som også fungerer veldig bra.
Kjøpte en bomulls pose som ikke er så veldig tykk, som han bruker en tynn ullbody under som vi bruker ofte, kun en glidelås på siden for bleieskift.Er det slik type med armer kanskje? Da trenger du ikke å ha noe annet tøy på, når baby sover i sovepose?
Moonboon flat vugge! Fekk den i går, elsker den ! Baby sov i den mellom ammingene i natt istedenfor i min seng sover også bedre på dagtid ! Blir kontaktsoving også framover, men når storesøster er hjemme frå bhg er det veldig greit at ho kan sove alene
Hvilken svøpepose har du? Merker baby ofte blir roligere og sover bedre når jeg svøper henne inn så vurderer å kjøpe pose eller et godt teppeSå langt mine beste kjøp:
Najell babynest
Svøpepose (sover bedre om natta)
Til baby kan reise seg opp, evt under konstant oppsyn. Så ca 8 mnd. Visst du er medlem i babycare så mottar man jevnlig rabattkoder på 10% eller 15% som man kan bruke på produkter som allerede er på rabatt. Eg fekk moonboon pakken med flat vugge til 6700krHar vurdert Moonboon en stund nå og endelig landet på at vi forsøker leie først, så evt kjøpe. Kunne vugge i det uendelig før med de andre barna, herreguuuud som de har blitt bært på, men nå denne gang vil jeg unne meg litt avlastning håper den blir like populær her!
Vet du ca hvor lenge den kan brukes? Halvt år?