Mindre utflod...?

Fluffymo

Betatt av forumet
Jeg har hatt gjevnt med utflod gjennom hele svangerskapet, men nå er det stop - akkurat som om det er tomt... [&:] Er det flere som har veart borti dette og som fikk tegn på at ting var i gang ikke så lenge etter... ? Håper vel egentlig at det kan veare tegn på at noe annet er på gang... [;)] 

Jeg har, som deg, hatt masse utflod hele svangerskapet... Men i går, hele dagen var det nesten helt tomt. Men så kom seine kvelden og da kom det plutselig kjempe masse igjen, men med en helt annen "konsistens" enn tidl. Nå var det mye tynnere og jeg ble våt liksom. Truseinnl rakk ikke å trekke det inn. Tidl har det vært litt mer klumpetet. Og det kom også masse på papiret når jeg tørka meg. [:D][:D][:D] For noen detaljer!!!![:D][:D][:D]

Kan jo hende det er starten på noe, det går i alle fall an å håpe, selv om jeg personlig ikke tror at noe kommer til å skje med det første[:)]

ORIGINAL: SBML

Jeg har, som deg, hatt masse utflod hele svangerskapet... Men i går, hele dagen var det nesten helt tomt. Men så kom seine kvelden og da kom det plutselig kjempe masse igjen, men med en helt annen "konsistens" enn tidl. Nå var det mye tynnere og jeg ble våt liksom. Truseinnl rakk ikke å trekke det inn. Tidl har det vært litt mer klumpetet. Og det kom også masse på papiret når jeg tørka meg. [:D][:D][:D] For noen detaljer!!!![:D][:D][:D]

Kan jo hende det er starten på noe, det går i alle fall an å håpe, selv om jeg personlig ikke tror at noe kommer til å skje med det første[:)]

Jeg har også merka litt annen konsistens, litt mer tyntflytende og man kan nesten ikke se det. Har lurt på om det kan veare fostervann, men det har kommet så lite at tror ikke det kan veare det heller [&:] Utrolig hvor spennende en truse kan veare i disse tider [;)]

Jeg har også tenkt fostervann, men aner en svak gulfarge på utfloden (fostervann pleier å være helt blankt/svaklig rosa) også har jeg lukta på det. Så jeg veit det ikke er fostervann. Men det er fordi jeg har både sett og lukta på det før...

Den fostervannslukta er ikke til å ta feil av, den lukter emment... Litt som sperm på en måte, om du har lukta det[:D][:D][:D]

Derfor kan jeg roe meg selv ned med det, men om du ikke har sett eller lukta fostervann før og er veldig usikker og bekymra, så nøl ikke med å kontakte føden... Der får du i alle fall korrekte svar, fra utdanna folk![:)]

Back
Topp