Mindre tid til BV

Marit 83

Elsker forumet
Ja, det blir ikke så mye tid til BV lenger nei. Synes jeg skulle svart mer på innlegg og sånnt,
men sånn er det nå blitt. Jeg er her hver dag da, snarturer, men jeg "vises" liksom ikke
så godt som før...hehe... [8D] Koser oss MASSE da, og snuppa er veldig snill og grei med
både soving og amming, prøvde oss på en litt lengre trilletur i dag, det var kjempedeilig
å komme seg ut litt, men fy fader for en RÆVVA kondis det er her i går`n...DEN må jeg
"finne igjen"...hehe [;)] Gleder meg til å begynne å sykle snart, så fort snøen er vekk nå så
tar jeg den fram [:D] Storesøster er helbånn å ha med å gjøre om dagene, så håper det
bedrer seg etter hvert nå...ellers går det tomt for tålmodighet her gitt... [:'(] Skikkelig sånn
6-årsfjortiss-frekk og prøver seg på alle kanter... [&:] Jaja...må bare takle det. Hun blir
kjempesur hvis jeg sitter på pc`n også når hun er hjemme, så har lovd meg selv nå
at jeg ikke skal slå på pc`n før etter hun har lagt seg... [:)] En smuuuuuule avhengig av å
bare logge meg på her og på Facebook for å "sjekke" liksom...herregud, helt latterlig egentlig,
men...jajjjja...[8D]

Hehe.. [:)] sånn er det her òg. Er nett inne og leser litt både her og på FB - men må fort logga meg av igjen.. husarbeid, klesvask, amming, bleieskift, to unga, og litt avslapning må til... så da blir det ikkje mykje pc-tid nei. Akkurat no søve minste, og storebroren er ute med pappaen ein tur.
Men men, skjer jo ikkje så masse innpå nettet uansett! [;)]

Back
Topp