Mindre symptomer

Sili2020

Andre møte med forumet
Hei!
Er ca. 8+2 og forrige uke kunne gynekologen se hjerteslag på ultralyd og alt så greit ut. I de siste ukene har jeg hatt mange typiske symptomer som større/spente bryster (såpass at Bhene ikke passet mer) veldig sulten hele tiden osv, men siden i går har brystene blitt mindre igjen. Er selvfølgelig bekymret for at noe er galt da det for meg gir lite mening at de skal bli mindre...

Noen som har opplevd noe lignende?

Tror ikke du skal bekymre deg. Det går i rykk og napp med symptomer. Og puppene er sikkert ikke mindre, bare mindre spreng på de.

Jeg hadde bekymringer for mindre symptomer i helgen. Plutselig var kvalmen borte, men det kom bare va at jeg hadde sovet mere og fått spist mere regelmessig tror jeg. Mandag kveld var den tilbake med et brak. :hilarious:

Brystene mine har også blitt mindre ømme (jeg er uke 8 i morgen), men som det skrives over her kommer det bare av mindre spreng. Størrelsen er nok lik, men jeg merker de ikke like godt når det ikke er så ømt.

Skjønner deg godt sa, jeg også blir bekymret når noe endrer seg. Var til TUL sist uke men har bestilt en til neste uke som jeg lurer på å avbestille. Kan fort bli dyrt om jeg skal gå anna hver uke :dead:

Merker det svinger litt her også, og det faktum at jeg ikke merker noe i brystene syns jeg er rart (merket faktisk mer de to gangene det ente i MA rundt uke 6).

Var på ultralyd 6+6 hvor alt så fint ut, og den uken murret det mye i maget, så tenkte det var et positivt tegn. Men så har det murret mindre etter det. I går, 7+5, var en dag jeg merket lite, men var inne til legen i forbindelse med overstimering etter ivf. Da swipet hun ultralyden bortom bønnen i magen og jeg fikk igjen se at alt sto fint til :Heartred

I dag er jeg full i murring igjen, men fortsatt uten ømme pupper, så slår meg litt mer til ro med at dette skal gå bra :)

Takk for svar alle sammen. Man føler seg litt tryggere med en gang. Innser at jeg sikkert kjenner litt for mye etter. :happy8 Interessant at det kan variere så mye hvor mye spreng det er på puppene. Fortsatt like ømme da.
Krysser fingrene for oss :greet025

Symptomene svinger veldig, og at sprengen avtar litt kan være huden som er blitt strekket ut og vant, så vil det etterhvert strekke igjen, jeg har fått strekkmerker på mine nå, og er bare øm :)
Så dette skal gå bra :Heartred

Back
Topp