Mindre symptom?

s_91

Flørter med forumet
Novemberlykke 2020
Er det vanlig å få mindre symptom rundt uke 9-10? Hadde en uke med ekstrem kvalme, men helt fin igjen nå.

Puppene er mindre ømme, og er ikke like trett lenger. Eneste som sitter igjen er utpreget sultfølelse, og noe ligamentsmerter avogtil..
Vet ikke om jeg skal vere letta eller bekymra :anyone

Jeg håper det er normalt for jeg har det på samme måte og jeg er i uke 10 i morgen. Skjønner godt hva du mener, jeg blir også litt bekymret.. dette er mitt første svangerskap så jeg har ingenting å sammenligne med , men synes også jeg var trøttere og kvalmere før enn nå... :confused004

Jeg håper det er normalt for jeg har det på samme måte og jeg er i uke 10 i morgen. Skjønner godt hva du mener, jeg blir også litt bekymret.. dette er mitt første svangerskap så jeg har ingenting å sammenligne med , men synes også jeg var trøttere og kvalmere før enn nå... :confused004

Mener å huske at det var sånn forrige svangerskap også, for ca 4 år siden. Men blir uansett bekymra. :p var iallefall helt fin i formen i uke 11 da!
Har lest at det kan være fordi morkaka tar over flere funksjoner, og hormonnivået synker? Usikker.. vi får håpe på det beste! :love017

Mener å huske at det var sånn forrige svangerskap også, for ca 4 år siden. Men blir uansett bekymra. :p var iallefall helt fin i formen i uke 11 da!
Har lest at det kan være fordi morkaka tar over flere funksjoner, og hormonnivået synker? Usikker.. vi får håpe på det beste! :love017
Ja, det må vi! :Heartpink Jeg snek litt på siden til de som ligger et par måneder foran oss og der var det flere som skrev at det var vanlig at brystene blir mindre ømme og det var mange der som ikke hadde det lenger, så vi må prøve å ikke bekymre oss for mye! :love2

Samme her. Kvalmen gav seg uke 11, og med det gav trettheten seg og jeg føler meg veldig bra. Nå (uke 12) sitter jeg igjen med kun bittelitt ømme bryst (hadde kjempevondt hele tiden før), og strekninger rundt livmor noen dager innimellom. Har ikke hatt matlyst i hele svangerskapet.. enda ikke.

Har også lest at hormoner blir stabilisert da morkake overtar de fleste funksjoner. Vi får tro på det!

Men jeg har et nytt symptom da: refluks :arghh: Får bare håpe at det er et «livstegn» :shifty:

Skjedde det samme med meg, ble så stressa at jeg tok kontakt med Ahus og fikk komme på bekreftelse på graviditet. Gynoen så det var helt vanlig, men veldig individuelt når det inntreffer alt etter uke 9.

Jeg har det også slik. Jeg er 10+4 i dag, men synes ting roet seg for over 1 uke siden. Nå skal det sies at jeg har ikke hatt store plager med kvalme, tretthet osv, men nå er alt vekk. Prøver å beholde roen men kjenner jeg blir litt engstelig

Er 8+1 idag. Uke 6 var jeg helt grusomt gravid, men ingen oppkast. Etter det bare vært uvel innimellom. Mindre trøtt nå, men mindre energi om det gir mening ;p hos meg har det bare vært brystvortene som har vært ømme, resten av utstyret er som det pleier syns jeg

Jeg har kun kjente på tretthet/energiløs og pittelitt ømme pupper. Er 8+4, første svangerskap så vet ikke hvordan det «skal» være. Men tror nok det er veldig mange som ikke har så mye symptomer og at alt er helt fint med den lille. Jeg har ikke noe mulighet å få sjekket da de ikke vil ta med inn me mindre jeg blør eller har umenneskelig ont. :bored: Så jeg velger å ikke engste meg og prøver heller å nyte at jeg ikke er så mye plaget :happy::happy:

Her har symptomene mine blir markant mindre i helgen og ligamentsmertene har tatt seg opp. Med tre SA/MA bak meg det siste halve året så stresser jeg veldig, samtidig som jeg innerst inne vet at dette er normalt. Syntes nå det er innmari lenge å vente til neste TUL som er på onsdag:(

Herlighet, idag er det INGEN symptom.. føles akkurat ut som før jeg ble gravid.. Så irriterende at alt av TUL er stengt i området :( men har ikke hatt blødninger, og det må vel være positivt...

Herlighet, idag er det INGEN symptom.. føles akkurat ut som før jeg ble gravid.. Så irriterende at alt av TUL er stengt i området :( men har ikke hatt blødninger, og det må vel være positivt...
Sniker
Bare å nyte! Har sett flere i min termingruppe som har blitt kjempebekymret for at de har mistet symptomer, men noen dager eller uker senere har de kommet tilbake for fullt og da har de blitt helt sengeliggende :) og jeg selv prøver å tenke at babyen har ikke godt av at jeg stresser med ting jeg ikke får gjort noe med!

Back
Topp