Mindre sulten enn før?

Firstimemother

Forelsket i forumet
Noen som er mindre sulten forhold til starten av graviteten?? Er ikke døds sulten som jeg pleide å være i hver time nå.. Sulten blir jeg men jeg merker stort forskjell forhold til før

Samme her, men her tror jeg også at det henger litt sammen med at jeg har dårlig matlyst..

Samme her! Og ikke like kvalm, så da slipper jeg spise heeeele tiden!! Har spist vanvittig mye når jeg har vært kvalm..

Samme her! Og ikke like kvalm, så da slipper jeg spise heeeele tiden!! Har spist vanvittig mye når jeg har vært kvalm..

Er kun kvalm tidlig. Det som er rart er kun de dagene jeg skal på jobb der jeg start opp super tidlig og blir bedre da etter frokost. Men nå er jeg ikke sulten hvert halv time.

Er 12+1 og faktisk starta å være litt uggen igjen :p begynte forie helg og nesten ikke vært kvalm denne gangen. Var litt kvalm og brakk meg fra uke 6 til 8. Så vært kjempe fin til uke 11. Nå så er jeg små uggen og blir veldig kvalm når jeg spiser og etter mat... Men blir sulten, men så fort jeg har spist, så "smaker" jeg på maten en time :p

er i uke 20 nå, alltid vært en stor spiser, men spiser mye mindre nå, fortere mett og spiser sjeldnere

Kjenner lite på sultfølelse, men vet at jeg blir kvalm og uvel om jeg ikke får i mat, så jeg har påminnelse på telefonen hver tredje time ;)

Jeg er også mindre sulten nå en tidligere ( da FØR svangerskapet) har vært det helt siden positiv test. Veldig matlei i tillegg. Rar følelse til meg å være. Hadde samme følelse etter fødsel, opp mot 4mnd etter første mann.. merkelig..

Føler meg mer som "normal" nå enn de første ukene, ja. Nå kan jeg faktisk gå sulten litt også uten å bli uvel/kvalm. Digg å slippe å spise heeele tida! :)

Spiser mye mindre nå enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Så mye som vokser i munnen på meg :(

Back
Topp