Mindre spark/bevegelse?

Mrs.J

Elsker forumet
Merker dere mindre spark og bevegelse fra knøttet om dagen?
Jeg er i uke 35+1 og i går merket jeg nesten ikke noe bevegelse eller spark.. Måtte på en måte "jage" etter å få respons..
Jeg ligger syk nå med streptokokker og går på penicillin.. Og føler han ble roligere etter at jeg ble syk..

Knerten min og var roligere da jeg lå med halsbetennelse, med det gikk over etter jeg ble frisk. Nå er han kålorm og i full fart igjen[:D]

Jeg også har hørt at det er en uke hvor de sover mye mere. Men syns da det får være måte på også [8|]

Nå som det begynner å bli så liten plass der inne blir det vanskeligere for dem å bevege seg så mye. Så det kan jo også være en grunn til at du merker mindre spark og bevegelser.

det går litt opp og ned. jeg er mellom uke 33/34og jeg synest hun til tider er ganske stille ja .
tror og det har noe med at det er mindre plass at di heller bare flytter seg litt mere stille enn før hehe.
men med tanke på at du går på pencilin kan vel kansje den lille bare gi litt mindre bevegelse da?!
sikkert ingenting å bekymre seg for ;)

Når eg var i uke 35 merket eg en god del mindre bevegelse og spark.. men i dag(uke 36) har han der i mot nesten ikke logge noe i ro, en haug med bevegelser, et par spark i de følsomme ribbeine mine og et par slag i hoftebeina.. Skikkelig ubehagelig, men føler det tryggere når han romsterer rundt på den lille plassen som han har igjen!!

nå i mot slutten av uke 35 har han hatt det forskjellig fra dag til dag- en dag er han veldig rolig og neste dag er han veldig aktiv med rompa- dytter utover ganske kraftig og hele magen min "bølger" [:D] ... GOdt å få vite at han hadde sin sove uke i 35- for som dere nevner har det også vært stille i laaaaaange perioder i løpet av en dag..

Høres ut som det er helt normalt det her [8D] Blir litt urolig så lenge man er vant til å kjenne mye liv hele tiden og plutselig knapt merke noe..
Men nå den siste timen har jeg kjent han bevege seg flere ganger, så alt er nok i skjønneste orden [;)]

Du får slenge deg innom, så skal vi høre på´n

Back
Topp