Mindre sengekos....

Skattnr.2

Betatt av forumet
Hei :) Noen andre enn meg, som merker at mannen ikke er like ivrig på sengekos etter han fant ut at du er gravid?

Me har pleid å hatt oss hver dag eller annen hver dag- og hvis det har gått mer enn 3 dager siden, så har det vært leeenge siden.

Men nå etter han fant ut at jeg er gravid, ( 1 uke siden) så har han ikke tatt noe initiativ! Noe som er veldig uvanlig fra han sin side....

Jeg har tatt det opp med han, og han sier bare at han ikke har hatt lyst.. Det går egentlig greit for meg... har ikke så mye lyst selv, men jeg syns det bare er litt rart...

Noen som kjenner seg igjen?
 
Samboer mista helt lysten sist svangerskap. Tror vi hadde sex to ganger i løpet av 7 mnd. Han syntes visst det var feil å ha sex med meg når det bodde noen inni meg. Utrolig kjipt for meg, for jeg hadde fortsatt lyst:p Denne gangen har kvalmen vært så ekstrem at jeg ikke har hatt lyst, så det har ikke vært en problemstilling her enda.
 
Merker markant nedgang. Fra 2-3 ganger daglig til 1-2 ganger i uken siden vi fant det ut. Hos oss er det en kombinasjon av flere faktorer. Først tok vi begge hensyn mtp flere SA tidligere, så vi var redde for å "forstyrre"... så har jeg vært svært kvalm og trøtt.. og det blir lite initiativ fra begge selv om vi begge vil - men man skal være til det. Og nå er det "hensyn" fra ham som gjør at han ikke tar det initiativet. Vi gjør det når jeg klarer.. håper og tror det tar seg opp når formen bedrer seg :)
 
Last edited:
Samboer mista helt lysten sist svangerskap. Tror vi hadde sex to ganger i løpet av 7 mnd. Han syntes visst det var feil å ha sex med meg når det bodde noen inni meg. Utrolig kjipt for meg, for jeg hadde fortsatt lyst:p Denne gangen har kvalmen vært så ekstrem at jeg ikke har hatt lyst, så det har ikke vært en problemstilling her enda.
For håpe at det ikke blir så ille For å være veldig aktive i sengen, til nesten ingenting, er kjedelig... og jeg er foreløpig så fin i formen, at for meg kan vi bare kjøre på Tilogmed på søndag, når han var ganske så hangover ville han ikke ha, og da pleier han å være skam kåt, og pleier ikke å gi meg fred hmmm...
 
For håpe at det ikke blir så ille For å være veldig aktive i sengen, til nesten ingenting, er kjedelig... og jeg er foreløpig så fin i formen, at for meg kan vi bare kjøre på Tilogmed på søndag, når han var ganske så hangover ville han ikke ha, og da pleier han å være skam kåt, og pleier ikke å gi meg fred hmmm...

Ja, jeg håper ikke det blir like ille for deg. Det tok ganske lang tid å reparere skaden for å si det sånn. Vi har og alltid hatt et aktivt sexliv, så å sette det på pause i ni mnd. er helt katastrofe for meg. Det skal sies at vi har snakket masse om det i ettertid, og han lovet før vi begynte å prøve at han skulle jobbe med det om vi ble gravide igjen.
 
Jeg er bare ca 4+3 så det har ikke vært noe på en stund pga frykt for å ødelegge for noe:p Men det finnes ingen som helst risiko for at ubeskyttet samleie på dette stadiet kan gi tvillinger/flerlinger eller whatnot ikke sant? :wacky:
 
Jeg er bare ca 4+3 så det har ikke vært noe på en stund pga frykt for å ødelegge for noe:p Men det finnes ingen som helst risiko for at ubeskyttet samleie på dette stadiet kan gi tvillinger/flerlinger eller whatnot ikke sant? :wacky:
Nei
 
Back
Topp