Mindre S/F mål

jomfruen-82

Betatt av forumet
Noen andre av dere juli jenter som har fått mindre s/f mål?? Var på kontroll på fredag,og da var s/f målet 1 cm mindre enn forrige gang.[:o] Hadde det fulgt kurven så skulle det vært 3 cm mer enn nå....Urolig[:(][:(].Legen sa at hvis det ikke var økt til neste gang (2 uker til),så sendte han meg til forløsning.[:D] Men....burde jeg ikke bli fulgt litt tettere opp da???Håper bare deet er babyen som har lagt seg laaangt nedi bekkenet.

Spurte legen når det var normalt at hodet festet seg.Da fikk jeg til svar at det ikke ville feste seg før fødselen var igang (siden dette er der 3 sv.svangerskapet mitt).Kjenner det presser veldig nedentil da,så jeg håper det ikke er noe galt.

Hehehe...føler meg like "grønn"[8D] som ved første sv.skap.Rart er det, likt som når det gjelder fødsel, man glemmer fort[:D].Joda,satser på at det er fordi babyen har sunket. Føles ut som om den lille skal falle ut snart[;)]

Forrige legebesøk så hadde SF målet mitt stagnert ganske mye.
Uken etter på var jeg hos jordmor og den gikk opp.
Blir spennende å se hva som skjer hos legen igjen til torsdag.

Som en av jordmødrene jeg er hos sa til meg sist; " det er ikke alle som måler likt heller, så derfor kan målene bli litt opp og ned".

Så får satse på at det er noe slikt [:)]

Var hos jordmor idag...ser ut som SF følger uken min...34 uker nå og 34 uker i SF...

Jeg var faktisk på kontroll I dag, Og da hadde det gått litt ned.... Men fikk beskjed om at det holdt kurven, Og var helt normalt...
Jeg er I Uke 35 nå, Og målet var på 32 I Dag..

Back
Topp