Mindre søvn allerede?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
De siste 3/4 nettene har jeg hyppige oppvåkning, tider også på natta, og jeg våkner gryyytidlig i forhold til hva jeg er vandt med.
Noen andre som merker endring i søvn allerede? :o (4+3)
Leste at dette kunne skje i 1 trimester, så ville det stbilisere seg i 2 trimester dør set ble verre i 3 trimester. Men synes det var så tidlig?

Jeg sover hele natta gjennom, men når jeg våkner må jeg opp med en gang fordi jeg er så tissetrengt eneste :happy:

Jeg våkner mange ganger om natta nå.og kunne nesten stått opp ved 4-5 tida,men tvinger meg selv til å ligge litt til :)

Jeg våkner mange ganger om natta nå.og kunne nesten stått opp ved 4-5 tida,men tvinger meg selv til å ligge litt til :)
Samma som her altså, og da våkner jeg kl 8 etter noe tvunget søvn fra 4 tiden :P jaja, om det er det som skal til for å lage baby så er det helt ok :P

Nei, jeg har behov for mer søvn

Våka kl 4 dei siste nettene :( Brukar å sovne når eg legg hode på puta og våke når alarmen ringer. 4+3 her no.

Endret sovemønster ja, bruker lang tid på å sovne (sovner til vanlig så fort øynene er igjen) mer urolig søvn, våkner, vrir meg og må opp å tisse :-/ :-)

Jeg sover dårlig. sovner ikke før tidligst 03.00 og våkner flere ganger om natta. Utrolig kjedelig. Hører om så mange som ikke klarer å holde seg våken i de første månedene. håper virkelig dette kommer til å snu :)

Jeg sover godt om natten, men bruker litt tid på å sovne om kvelden, selv om jeg er trøtt. Våkner og føler meg trøtt samme hvor lenge jeg har sovet da.

Back
Topp