Mindre murring 6 uker på vei

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Hei :)fant ut for litt siden at jeg er gravid, er 6+2 nå i følge mensdato. Det var litt av en overraskelse da jeg er 40 år og har en datter på straks 14:facepalm:har hatt en god del murringer og stikkinger i magen men de siste dagene har det vært mindre, har så tydelig kjent livmoren om jeg kan si det slik, så blir litt nervøs da jeg ikke kjenner det på samme måte nå! Puppene er fremdeles ømme, og veldig trøtt, men hadde regnet med at murringene ikke skulle avta riktig enda, kjenner det litt innimellom men ikke så konstant som det har vært hittil. Noen flere som symptomer kommer og går hos?

Gratulerer med hyggelig overraskelse! :) Det har gått noen dager mellom stikkinger og murringer for min del også så langt.

Hei :)fant ut for litt siden at jeg er gravid, er 6+2 nå i følge mensdato. Det var litt av en overraskelse da jeg er 40 år og har en datter på straks 14:facepalm:har hatt en god del murringer og stikkinger i magen men de siste dagene har det vært mindre, har så tydelig kjent livmoren om jeg kan si det slik, så blir litt nervøs da jeg ikke kjenner det på samme måte nå! Puppene er fremdeles ømme, og veldig trøtt, men hadde regnet med at murringene ikke skulle avta riktig enda, kjenner det litt innimellom men ikke så konstant som det har vært hittil. Noen flere som symptomer kommer og går hos?
Hei, og gratulerer!

Jeg satt faktisk og tenkte på det samme. Jeg er ikke like kvalm lenger og murringene har avtatt. Nå er jeg veldig engstelig i utgangspunktet og da. Men den rasjonelle delen av meg sier jo at det er vanlig med varierende grad av symptomer. Og den engstelige delen tror mye rart som jeg skal spare deg for.
Uansett så er det jo såpass tidlig og utenfor vår kontroll, men mest sannsynlig går det jo bra:)

Godt å høre at det er flere da, sitter på jobb nå og plutselig kjente jeg det stakk veldig i ene puppen og litt etter stakk det veldig på ene siden langt ned på magen så forhåpentligvis er det liv inni der:) vurderer å bestille en privat tidlig ultralyd, kanskje nervene roer seg litt om man kan se hjertet slå:facepalm:

Godt å høre at disse murringene går over, for de er ganske ubehagelige!

Jeg har også ei som blir 14 i april ja i går var jeg symptomfri , men idag er jeg litt kvalm . Det går litt i bølger . Føler meg veldig sprengt der nede , som på slutten når hode presser i høna merkelig følelse når man bare er 6 uker på vei

Back
Topp