mindre melk når?

dagny87

Forelsket i forumet
en blir syk?
jeg har blitt veldig forkjøla og har tett nese og veldig sår hals.
å i kveld ble ikke Emil mett[&:]
hadde pumpa meg i formiddag da jeg skulle til legen å mamma skulle passe han, så hadde 90 ml. og de slukte han men da var han mett og sovna med en gang...
noen som vet?
vil jo ikke miste melka...

Har ikke vært syk enda!Så veit dessverre ikke.

Jeg har hørt at en kan få redusert melk når en er syk, men tar seg opp igjen når du blir frisk.
Havregrøt skal vist være godt å spise for å øke produksjonen. Masse gode næringstoffer [:)]

Du kan dessverre få mindre melk når du selv er syk ja, kroppen prioriterer dine behov framfor babyens.[&:] Melken kommer tilbake for fullt når du blir frisk igjen.

tusen takk for svar[:)]
håper jeg blir fort frisk..
må jeg gi erstatning da?
er litt usikker her

Du må nesten bare se an babyen tenker jeg. Jeg ville prøvd først å amme mye hyppigere enn vanlig, så babyen ikke rakk å bli så sulten. Hvis du ikke greier å roe ham så er det nok lurt å prøve mme. Jeg ville bare prøvd å ta det som et slags økedøgn først, det trenger ikke være så mye mindre melk det er snakk om.

Pass på deg selv da. Spis og drikk godt, og hvil masse. God bedring![:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Du må nesten bare se an babyen tenker jeg. Jeg ville prøvd først å amme mye hyppigere enn vanlig, så babyen ikke rakk å bli så sulten. Hvis du ikke greier å roe ham så er det nok lurt å prøve mme. Jeg ville bare prøvd å ta det som et slags økedøgn først, det trenger ikke være så mye mindre melk det er snakk om.

Pass på deg selv da. Spis og drikk godt, og hvil masse. God bedring![:)]

tusen takk[:D]

Back
Topp