Mindre med nr 2?

snartbollemage

Flørter med forumet
Jeg har lest veldig mye om at man har større mage når man er gravid for andre gang,tredje osv.. I begynnelsen av svangerskapet så det ut som å stemme for meg. Spiste mer enn godt og hadde mye luft. Magen var jo SÅ svær. Men så sluttet jeg å være plaget med luft. Begynte heller å bli skikkelig dårlig form. Spyr og får i meg utrulig lite mat. Merker jeg har gått ned i vekt på hele kroppen..
Nå syns jeg magen er mye mindre enn den var for 4 uker siden. Jeg spurte til og med legen om en snart-titt på det gamle UL-apparatet de hadde, bare for å få se et hjerte! Dette var forje onsdag,og heldigvis banket et lite hjerte til oss:) Bekymrer meg ikke like mye for MA lengre. Men lurer på om det er flere som har mindre mage denne gangen enn sist?
 
Tror at magen er ca like stor som sist. Helt først syns jeg den var større, men nå synes jeg den er like stor, i allefall ikke større:-)
 
Hei! Jeg synes magen er mindre nå en sist, så er litt bekymret.. Får ikke tatt ul før den ordinære, men skal til jordmor å se om hun hører hjertelyden på onsdag! Men jeg har vært mye dårligere dette svangerskapet, så er sikkert derfor:)
 
jeg er generelt større enn sist, men magen min er også mye mindre nå enn for noen uker siden. Så er nok bare en del av lufta som har forsvunnet!
 
Mindre nå enn sist her og. Men så er jeg også 10 kg mindre på startvekta nå.
 
aner faktisk ikke :p mulig jeg er litt større, men var litt mindre i utgangspunktet nå, så det vises kanskje fortere.ikke stor forskjell i alle fall.
Synes uansett det er vanskelig å si så tidlig. Har enda en del luft, så det er stor forskjell på magen om morgenen og om kvelden.
 
Back
Topp