Mindre matlyst?

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Har de siste ukene merket at jeg har mindre matlyst enn før, er dette vanlig? Kan våkne om morgenen å kjenne at jeg er sulten, men før jeg får laget meg frokost så går det liksom over og ingenting frister. Ofte har jeg lite middagsmatlyst og spiser mindre porsjoner enn før og blir stapp mett, dette regner jeg med er fordi at magesekken har mindre plass nå. Er heller ikke spesielt sulten om kvelden, jeg som alltid har likt kveldsmat! Føler liksom jeg spiser fordi jeg vet jeg må og ikke fordi jeg nødvendigvis er så sulten. Flere som har det sånn? Hadde liksom trodd at matlysten skulle øke nå mot slutten..

Jeg har hatt det sånn siden uke 20. Nå derimot er jeg kjempesulten å spiser mye mer. Har spist halve middager, så mannen min har spist min mat + sin egen. Han har gått opp like mye som jeg burde gått opp i vekt iløpet av graviditeten.

Har hatt det sånn nesten hele tiden. Innimellom er jeg sulten og har lyst på noe spesielt og synes det smaker godt, men blir allilevel fort mett. Har spist halv/kvart posjon av middag dette svangerskapet (bortsett fra de første fire månedene da jeg ikke spiste mer enn 2-3 biter eller ikke noe pga kvalme).

Jeg har mer matlyst, men klarer ikke få i meg mye.

Ja, burde kanskje si heldigvis jeg også, har jo lagt på meg 9 kg til nå i svangerskapet så det holder jo egentlig :) er bare så uvant å ikke være sulten, elsker jo mat :p

Er sulten til enhver tid, men har ikke lyst å spise noe for alt lukter kkke godt eller så har jeg ikke lyst på d. Plutselig blitt kresen. Iiik

Back
Topp