Mindre mage

Aprilbeibi17

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Oktoberlykke 2019
Flere her som har fått mindre mage? Er 27+6 og har betydelig mindre mage i dag enn for ei veke sidan, trudde ikkje det skulle skje svangerskapet er heilt ulikt forrige kor magen ikkje kom før veke 35 så det her var nytt for meg skal til jordmor i morgen så skal spørre ho då, men greit å høyre andres erfaringer :happy:
 
Min mage varierer veldig i løpet av dagen. Som regel er den endel større på kvelden enn morningen. Noen dager er den helt sprekkeferdig og andre ganger litt mindre. Jeg er 28+1
 
Kan være ungen har snudd seg og du opplever formen som mindre :p
 
Enig med de over
Her svinger str veldig mye utfra hvordan hun ligger. Kan gå fra ser veldig gravid ut til kun spist litt for mye middag str :hilarious:
 
Godt å høyre eg ikkje er aleine :rolleyes: var så glad for den fine baby magen dette svangerskapet og *poff* så var eg bare feit og slapp igjen :hilarious:
 
Enig med de andre i at baby nok kan ha snudd seg/lagt seg dypere inn mot ryggen din og at magen derfor ser mindre ut. Men når det er sagt, så er det jo lurt å sjekke da - den skal jo ikke stagnere/bli mindre, så det er jo fint at du har time i morgen :)
 
Noen dager våkner jeg med en mykere og mindre mage enn andre dager, og så puffer den opp igjen etterhvert :) Hos meg tror jeg det har rot i dagsform, f.eks. forstoppelse, luft og hvor aktiv jeg har vært/om jeg har trent m.m.
 
Ho låg perfekt på symfysemåla men magen var mjukere ja, så er bare eg som har hatt eit par kynner frie daga så magen slapper av og ho har lagt seg inn :hilarious: Ikkje lett når ein er vandt med konstante kynnere, men godt å vite at alt er bra xsmile9
 
Back
Topp