mindre mage?!..

nr3?

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Jeg synes magen er blitt mindre, i allefall så mååå den ha sunket litt ila siste døgnet.. Er det mulig eller er det bare synsbedrag? Noen som vet? :)

Er andregangsfødende, men kan ikke sammenligne svangerskapene overhodet!

Jeg synes magen er blitt mindre, i allefall så mååå den ha sunket litt ila siste døgnet.. Er det mulig eller er det bare synsbedrag? Noen som vet? :)

Er andregangsfødende, men kan ikke sammenligne svangerskapene overhodet!
Magen pleier og synke når barne har lagt seg med hode godt ned i bekkenet, men er du fler gangsfødende er det ikke sikkert hode fester seg :)

❤Termin 15 juli❤

Stemmer! men han har ligget gått nede i bekkenet hele tiden, så synes det var litt merkelig at magen skulle synke enda mer :) men det er vel et positvit tegn :) Takk for svaret ! :)

Vet at det kan synke på mål når magen synker og hodet er festet.
Jeg er flergangs, hodet er langt nede i bekken og godt festet men likevel har magemål gått litt opp... Virker som det er forskjellig :P Med mindre jeg antakeligvis venter en kjempe ;)

Hehe.. er nok litt forskjellig ja, alt var som det skulle være på sist jm-time, så stoler på det :) Håper ikke du venter noen kjempe ;) hehe...

Legen sier at jeg har perfekte sf mål og ligger akkurat på streken hele veien. Han fikk ikke kjent om hode hadde festet seg sist fordi jeg hadde så vondt i bekkenet. Jeg var sikker på at magen hadde sunket på sist kontroll, så sånn ut. Men må hode feste seg for at magen skal synke? Med fleregangs fødende så fester jo hode seg ofte ikke før under fødselen.

♡Termin 15 juli♡

Nei da hode må ikke være festet for at magen synker. Hode fester seg ikke i bekkenet, men i musklene. Så hode kan ligg veldig lavt i bekkenet uten at det er festet. Grunne til at hode ofte ikke fester seg hos flergangsfødene er at man ofte har slappere muskler enn førstegangs. Dette spurte jeg nemlig om forrige jm time for jeg var helt overbevist om at magen hadde sunket, og ble mega skuffa når hun sa at hode ikke hadde festet seg :-) Jeg er også andregangs og magen er MEGET lav her nå, men fremdeles ikke festet hode...

• Liker
Reactions: T2R
Skjønner :) Da får jeg håpe magen har sunket til neste kontroll da.. Hadde håpet jeg hadde født innen da, men jeg har en sterk følelse av at jeg rekker den..

♡Termin 15 juli♡

• Liker
Reactions: T2R
Takk for oppklarende svar! :) Han har ikke festet seg ennå, men ligger lavt.. :) Det går iallefall rette veien! :)

Back
Topp