Mindre liv...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Har kjent liv i mange uker nå, og for en uke siden kjentes det på utisden - hurra. Han har ellers våkna med en gang jeg har lagt meg ned for å slappe av, og jeg har kjent han være VELDIG aktiv da. Nå syns jeg det tar lang tid før jeg kjenner noe som helst og når det først kommer noe, så er det så lite. Høres det kjent ut for noen? Var på ultralyd på tirsdag, og da så alt fint ut, men lurer egentlig på om det skal være normalt å kjenne mindre og mindre :o Vært lite å kjenne siden onsdagen... Går på pencilin-kur, kanskje det kan ha noe med det å gjøre? At han blir litt daff av det?

Han har ikke snudd seg da, så han sparker "feil vei" så du ikke kjenner det like godt? *tenker høyt*

Signerer Fru Snupp. Mulig han har snudd seg... Det er ikke vanlig å kjenne masse liv før uke 23 sa jordmor til meg.. Selv er jeg i uke 20 og kjenner ikke noe enda. Gleder meg veldig til den dagen kommer :)

Det er jo mye mulig ja! Satser på det, så snur han seg vell rundt igjen å deler flere spark med meg etterhvert da ;)

Hos meg er det veldig opp og ned hvor aktiv han er. Noen dager veldig mye og andre dager ganske lite. Tror det er helt vanlig, og kommer nok litt an på hvordan de ligger inni der. Så er nok ikke noe å bekymre seg over :)

Back
Topp