Mindre liv i magen

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
De 2-3 siste dagene har jeg følt litt mindre liv i magen enn vanlig. Jeg har ikke kjent han på de tidspunktene han var veldig aktiv på tidligere. F.eks om natten er han mer eller mindre stille nå og så og si også hele dagen. Kjenner han jo med jevne mellomrom så liv er det jo i han men som sagt. Mindre.
Jeg trenger vel ikke å kontakte noen?

Har jo gått med murringer i tja... 3-4 dager nå det de har vart nesten konstant med unntak fra i dag, i går hadde jeg også kynnere nesten hele dagen konstant for ikke å glemme ''nålstikke'' følelsen i underlivet som gjør at jeg skvetter til nå og da + nedpress. Så at noe nærmer seg er det ikke tvil om. Venter i grunn bare på at ''ballongen'' med vann skal sprekke eller at riene skal begynne...

Sniker litt! Kontakt alltid føden ved mindre liv!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

De 2-3 siste dagene har jeg følt litt mindre liv i magen enn vanlig. Jeg har ikke kjent han på de tidspunktene han var veldig aktiv på tidligere. F.eks om natten er han mer eller mindre stille nå og så og si også hele dagen. Kjenner han jo med jevne mellomrom så liv er det jo i han men som sagt. Mindre.

Har jo gått med murringer i tja... 3-4 dager nå det de har vart nesten konstant med unntak fra i dag, i går hadde jeg også kynnere nesten hele dagen konstant for ikke å glemme ''nålstikke'' følelsen i underlivet som gjør at jeg skvetter til nå og da + nedpress. Så at noe nærmer seg er det ikke tvil om. Venter i grunn bare på at ''ballongen'' med vann skal sprekke eller at riene skal begynne...
De sier vel at du skal kontakte føden om du merker store endringer i bevegelsesmønstetet. Går jo an å ta en tlf så slipper du å bekymre deg?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sign alle oppe :-)
Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden, men kjenner en mindre liv, så skal en ringe føden og prate litt med dem.
Har du drikket et glass kald saft?

Sign alle oppe :)
Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden, men kjenner en mindre liv, så skal en ringe føden og prate litt med dem.
Har du drikket et glass kald saft?

Kan jo prøve å drikke litt kald saft. Drikker brus nå men den er ikke kald :P
Kjenner han driver å dytter på blæra mi nå i skrivende stund men han er roligere nå enn tidligere som sagt.
Har vært det i ca 3 dager tenker jeg. Ikke helt stille, bare ja.. Roligere.
Får vel ringe inn og høre da... :)
Har ikke bekymret meg så mye fordi det har gått i ett - jeg har vært aktiv og har jo som sagt kjent han nå og da, dermed har jeg tenkt at ting er OK der inne.

Lykke til!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Bedre å sjekke en gang for mye :) Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Håper det gikk bra på sjekken! :)

Alt var bra på målene. Ctg - fin. Fostervann - bra.
God strøm gjennom navlestrengen, den fløt fint.
Jeg fikk masse sterk, kald saft men babyen var like rolig.

Ultralyden var fin men siden han er så stille så de vil følge opp med en ultralyd til førstkommende uke.
Han lå litt over gjennomsnittet på magemål (enda) men vil vurdere å sette i gang fødselen om han er like rolig fremover - selv om de ikke fant noe galt.
Om fødselen ikke skulle starte av seg selv i løpet av noen dager.
De mente jeg hadde mange tegn på at det kunne skje når som helst - men det visste jeg jo i grunn... :p
Går jo rundt med konstante kynnere og mensmurringer så det jomer etter + nedpress så har jo merket at noe er i gjære. ;)

De ville også ha meg inne på OBSen over natta men jeg fikk diskutert meg til å reise hjem.
Alt er jo bra så det er jo bare å følge med og ta kontakt om det jeg merker av liv blir mindre enn nå men som jeg sa til dem mange ganger - jeg kjenner liv. Bare at det er betydelig mindre enn tidligere... Jaja..

Ble ikke stort klokere men var jo fint å få bekreftet at ting sto bra til med han ellers. Ut i fra de målene han fikk tatt så er veksten hans fin og ingen tegn der på at han mistrives. Men men.
Som sagt - ble ikke klokere av det :P

Alt var bra på målene. Ctg - fin. Fostervann - bra.
God strøm gjennom navlestrengen, den fløt fint.
Jeg fikk masse sterk, kald saft men babyen var like rolig.

Ultralyden var fin men siden han er så stille så de vil følge opp med en ultralyd til førstkommende uke.
Han lå litt over gjennomsnittet på magemål (enda) men vil vurdere å sette i gang fødselen om han er like rolig fremover - selv om de ikke fant noe galt.
Om fødselen ikke skulle starte av seg selv i løpet av noen dager.
De mente jeg hadde mange tegn på at det kunne skje når som helst - men det visste jeg jo i grunn... :p
Går jo rundt med konstante kynnere og mensmurringer så det jomer etter + nedpress så har jo merket at noe er i gjære. ;)

De ville også ha meg inne på OBSen over natta men jeg fikk diskutert meg til å reise hjem.
Alt er jo bra så det er jo bare å følge med og ta kontakt om det jeg merker av liv blir mindre enn nå men som jeg sa til dem mange ganger - jeg kjenner liv. Bare at det er betydelig mindre enn tidligere... Jaja..

Ble ikke stort klokere men var jo fint å få bekreftet at ting sto bra til med han ellers. Ut i fra de målene han fikk tatt så er veksten hans fin og ingen tegn der på at han mistrives. Men men.
Som sagt - ble ikke klokere av det :P
Godt du fikk sjekka opp iallefall.
Og da blir det fødsel til uka da? Spennende ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Godt du fikk sjekka opp iallefall.
Og da blir det fødsel til uka da? Spennende ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Ja, jeg satser på det altså!!! ;)
Har to venninner som uavhengig av hverandre tipper fødsel tirsdag og onsdag. Så jeg håper egentlig de har rett.
Hvertfall når dette kom oppi det hele :P Vil jo ikke ha han der om han ikke trives lenger? Merkelig....
Kanskje han bare er blitt lat - som sin far (allerede)?...

Hadde det sånn for litt siden jeg også, og fikk beskjed om å komme til føden for sjekk med en gang! Alt var bra, men det føltes veldig godt å få sjekka det:) og de dagene han var litt rolig på, har han tatt godt igjen nå, for å si det sånn:P
Bedre å ta en tlf for mye enn for lite:)

Hadde det sånn for litt siden jeg også, og fikk beskjed om å komme til føden for sjekk med en gang! Alt var bra, men det føltes veldig godt å få sjekka det:) og de dagene han var litt rolig på, har han tatt godt igjen nå, for å si det sånn:P
Bedre å ta en tlf for mye enn for lite:)

Så først nå at du hadde sjekka det:) litt rask på trykkern;)

Stemmer det. ;)
Var din baby rolig på sparketesten også? Tok de UL av deg og? :)
Han var veldig rolig! Men de var fornøyde med de gangene jeg kjente noe og fikk trykka på den knappen:P
Ja, tok ul også:) skal tilbake på ny sjekk på mandag:) er visst litt stor denna gutten her også:)

Man skal kjenne like mye liv som tidligere, men på en annen måte. Bevegelsene kan bli mer rolige på en måte, på slutten; man har ikke de harde, tydelige, brå sparkene lenger. Men mer myke, rolige spark. Det er jo mindre plass, så det vil jo kjennes annerledes ut! ;)

Veldig godt at du fikk sjekket det opp da! :) Og fikk bekreftelse på at noe er på gang. Spennende! :)

Back
Topp