Mindre liv i magen..

Kærr

Betatt av forumet
Har ganske sikkert kjent liv en stund nå.. et par uker iallefall. En del av den tiden kjente jeg bevegelser hver dag (små dult/spark), men nå de siste dagene har det vært roligere! Føler også at puppene har blitt mindre.. Blir så bekymret!! Var på UL både i uke 8 og 12 og alt så bra ut, men blir bekymret likevel! Noen som har erfaringer fra dette og kan berolige meg om at alt går bra? 

- Førstegangsgravid 

Lilypie - (Y37e)

Man skal ikke nødvendigvis kjenne liv hver dag så tidlig, kan være baby har snudd seg med fjeset inn mot ryggraden din, å da vil du ikke kjenne noe, daglige spark skal man kjenne fra uke 28.

Men er du veldig bekymret så ta en telefon til legevakten å be om å få komme inn dit. Lykke til, å sjansene er store for at alt er som d skal være :D

Eg har det på samme måte.. Har vore veldig rolig inni der den siste uka! Men det er så tidlig enda, at om eg ikkje kjenner spark kvar dag so blir eg ikkje bekymra! Men er kanskje lettere sagt enn gjort å sei det..

Får håpe det er bare bekymring :) Jeg er nok bare overhysterisk redd for at noe skal gå galt :p Har ingen mage heller nesten, den kommer så treeegt..så bevegelsene var det ene tegnet jeg følte jeg hadde på at det faktisk var noe der.. :p Får håpe det blir mer liv fremover. Bare 12 dager igjen til UL :) 

Har dere vært? 

Kærr skrev:
Får håpe det er bare bekymring :) Jeg er nok bare overhysterisk redd for at noe skal gå galt :p Har ingen mage heller nesten, den kommer så treeegt..så bevegelsene var det ene tegnet jeg følte jeg hadde på at det faktisk var noe der.. :p Får håpe det blir mer liv fremover. Bare 12 dager igjen til UL :) 

Har dere vært? 

Eg skal nå på tirsdag! Gleder meg til å få se enda ein gang:-) Hadde UL i uke 12 pga magesmerter..

Smooshkin skrev:

Kærr skrev:

Har dere vært? 

Eg skal nå på tirsdag! Gleder meg til å få se enda ein gang:-) Hadde UL i uke 12 pga magesmerter..

Så kjekt! Masse lykke til :))

Som ei sa her tidligere kan den lille ha snudd seg....dette hadde min gjort på ord.ul ;) ellers har jeg såvidt kjent noe her.....og jeg er jo snart 20 uker... :-S 

Mess skrev:
Som ei sa her tidligere kan den lille ha snudd seg....dette hadde min gjort på ord.ul ;) ellers har jeg såvidt kjent noe her.....og jeg er jo snart 20 uker... :-S 

Det kan være..vi får håpe det :) men holder de seg snudd over flere dager? håper det blir mere liv hos deg snart da;) kjekt å kjenne at det er noe der. 

Hmm...ja hvor lenge de kan holde den posisjonen aner jeg ikke.... :-/ men det går nok bra skal du se ;) ja gleder meg til å kjenne at det er noe der litt oftere!! :-D

Skulle akkurat til å skrive at jeg har også minimalt med liv, men akkurat da fikk jeg en lusing :P Men ja, det har roet seg veldig i det siste...

Back
Topp