Mindre liv i magen i varmen?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Etter varmen satte inn for fullt har det vært veldig rolig i magen. Vil si baby sjelden sparker fra seg. Ringte føden og de sa de har fått uvanlig mange telefoner om lite liv etter at varmen kom.

Er det fler her som merker noe til roligere baby i magen i varmen?
 
Ja, jeg har også merket det godt. Men hun hikker så mye så jeg har ikke bekymret meg så mye. På kveldene er hun litt mer aktiv igjen.
 
Vil si det er som normalt her. Bevegelsene begynner å bli mye større og presset på magen kjennes mer enn før nå som jeg er kommet lengre ut i svangerskapet og baby voker og blir større. Nå er ikke jeg så mye ute i varmen og tilbringer både arbeidsdagen og fritiden min for det meste inne med god kjøling. :happy: Er sikkert annerledes for dem som faktisk er ute og nyter finværet :)
 
Eg har ikkje erfart mindre liv når det har vore varmt i mine svangerskap, men alle gravide og alle svangerskap er jo forskjellige.
Om eg var deg ville eg fylgjt nøye med og ringt føden ein gong til og tatt ein sjekk om eg var uroleg. Sjølv om det som regel står fint til er det greit for den gravide å ikkje uroe seg for mykje! :)
Føden har kanskje erfaring med mange gravide, men som sagt: alle svangerskap er forskjellige. Den gravide kjenner sin baby og sin baby sitt bevegelsesmønster best.

Meir om liv i svangerskapet kan du lese på kjennliv.no
 
Eg har ikkje erfart mindre liv når det har vore varmt i mine svangerskap, men alle gravide og alle svangerskap er jo forskjellige.
Om eg var deg ville eg fylgjt nøye med og ringt føden ein gong til og tatt ein sjekk om eg var uroleg. Sjølv om det som regel står fint til er det greit for den gravide å ikkje uroe seg for mykje! :)
Føden har kanskje erfaring med mange gravide, men som sagt: alle svangerskap er forskjellige. Den gravide kjenner sin baby og sin baby sitt bevegelsesmønster best.

Meir om liv i svangerskapet kan du lese på kjennliv.no
Var inne på sjekk etter tre rolige dager og de fant ikke noe galt:oops:
 
Var inne på sjekk etter tre rolige dager og de fant ikke noe galt:oops:
Så godt at alt stod bra til med lille! :Heartpink
Som regel står alt helt fint til, og baby har berre ein litt mindre aktiv periode.
Men det er alltid betre å ta ein sjekk og få beskjeden at alt står bra til enn å uroe seg!
 
Back
Topp