Mindre liv her inne nå

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Merker jo at etter at konken bler ferdig så ble det mindre liv her inne.... veldig dumt synes jeg

Det ble vel litt antiklimaks for noen som satt og skrev mye mer enn de normalt gjorde. Selv har jeg hatt samme aktivitet hele tiden og ligger jevnt over helt nederst på topp 100 lista. Men under konkurransen var jeg ikke på lista i det hele tatt (ikke at det plaget meg nevneverdig da.. hehe) Var veldig artig med så høy aktivitet så lenge det varte. 

Ja jeg ligger blandt topp 30 enda jeg.. men synes det var kjekt når det var så mye liv jeg

Ja det er synd..blir autimatisk mindre aktivitet på meg også når det er få nye tråder..så det blir en ny ond sirkel med lite liv.

Det er jo naturlig at det blir slik da. Fordi de som var aktive bare pga konkurransen, og som nå ikke er aktive lengre, lager jo heller ikke samme antall tråder. Da blir det mindre tråder å svare i, og da blir det mindre aktivitet også hos dem som er normalt aktive hele tiden.
Ond sirkel det der.

For min del så var iveren etter å delta så stor, at jeg brukte altfor mye tid på BV de to ukene. Jeg merket jeg ble lei, mett rett og slett. 

Back
Topp