Mindre kynnere på slutten?

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Finner ingen tråder om det. Jeg har hatt mange og kraftige kynnere i hele svangerskapet, men fra uke 37-40 så har de dabbet nesten helt av. Har nesten ingen mer, mens det ser ut som at alle andre får flere på slutten. Kan ikke huske jeg hadde færre på slutten med mine andre to heller.

Andre som opplever at kynnerne nesten er blitt borte de siste ukene av svangerskapet?

Kanskje pga mulighet for å slappe av mer når permisjonen er i gang?
Jeg har hvertfall fått mindre kynnere av mindre fysisk og psykisk stress :)
Hadde uansett masse kynnere, murring og diverse tegn jeg tolket som modning - men da jeg skulle settes igang var det som jordmor sa «så umodent som du får det». Så kynnere, maserier og diverse trenger ikke ha så mye å si likevel :bored::joyful:

Kanskje pga mulighet for å slappe av mer når permisjonen er i gang?
Jeg har hvertfall fått mindre kynnere av mindre fysisk og psykisk stress :)
Hadde uansett masse kynnere, murring og diverse tegn jeg tolket som modning - men da jeg skulle settes igang var det som jordmor sa «så umodent som du får det». Så kynnere, maserier og diverse trenger ikke ha så mye å si likevel :bored::joyful:
Jeg var 100% sykemeldt i noen uker før permisjon, så vet ikke helt. Bekymrer meg ikke, men synes det er veldig rart når det for de fleste ser ut til å øke på.

Back
Topp