Mindre kynnere før fødsel?

Nusse18

Andre møte med forumet
jeg er i uke 38+2 og har hatt kynnere siden uke 19, ikke ekstremt vonde men mest ubehagelige pga stramming av magen. Så har vært litt plaget med dette. Forrige uke ble de enda
Mer hyppigere men nå for et PR dager siden bare ga de seg..og jeg har ikke kjent noe til en eneste kynner de siste dagene.. trodde jo dette egentlig skulle ta seg opp veldig nå før fødsel?
Noen som har født før eller som er like langt på vei som opplever/opplevd dette?
 
Mine kynnere har vært veldig varierende etter at jeg gikk ut i permisjon.
Enkelte dager har jeg hatt kjempemange og andre dager har jeg ingen eller veldig få.
 
Har du redusert aktivitetsnivået ditt etter at du har gått ut i permisjon? Det kan jo redusere kynnere.
 
Har du redusert aktivitetsnivået ditt etter at du har gått ut i permisjon? Det kan jo redusere kynnere.

Har vært sykemeldt siden januar så har liksom vært hjemme en stund før permisjonen startet. Men har nok slappet litt mer av den siste uken men syns det er rart de blir helt borte å :s
 
Mine kynnere har vært veldig varierende etter at jeg gikk ut i permisjon.
Enkelte dager har jeg hatt kjempemange og andre dager har jeg ingen eller veldig få.

Hmm.. merkelige greier.. Men er vel kanskje ikke noe å bekymre seg over? Bare
Trodde de nesten skulle bli hyppigere å verre.ikke avta
 
Hmm.. merkelige greier.. Men er vel kanskje ikke noe å bekymre seg over? Bare
Trodde de nesten skulle bli hyppigere å verre.ikke avta
Jeg er ingen ekspert, men har vært på flere kontroller hos jordmor i det siste og det hun sier er at det viktigste er at jeg kjenner bevegelse fra babyen og det gjør jeg uavhengig av kynnerne, så jeg nyter de dagene det er lite av dem, for da får jeg slappet av på en annen måte.

Men er du bekymret, ville jeg snakket med den du går til kontroll hos, for å forsikre deg om at alt er bra. :happy:
 
Back
Topp